اخبار داغ

آخرین مشاهدات از تمرین سرخپوشان؛

آخرین نکات جالب برانکو برای حفظ فاصله 4 امتیازی/ رضاییان و مسلمان دو غایب بزرگ پرسپولیس در بازی امروز

آخرین نکات جالب برانکو برای حفظ فاصله 4 امتیازی/ رضاییان و مسلمان دو غایب بزرگ پرسپولیس در بازی امروز
آخرین تمرین پرسپولیس حاوی نکات جالب توجهی بود که برانکو را به حفظ فاصله 4 امتیازی از جدی ترین مدعی برای عنوان قهرمانی امیدوار کرده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس با توجه به پیروزی تراکتورسازی برابر پیکان و کم شدن فاصله امتیازی به یک امتیاز، اکنون به دنبال این است که با برتری برابر گسترش فولاد 4 اختلاف امتیاز خود را با شاگردان قلعه نویی بازگرداند و با فراغ بال بیشتری در ادامه دیدارها حضور داشته باشد. بر همین اساس آنها تمرینات این هفته را جدی تر و با روحیه بالا برای یک 90 دقیقه جذاب دنبال کردند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار برابر گسترش فولاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,


بیرانوند و روحیه بالا

,
, بیرانوند و روحیه بالا, بیرانوند و روحیه بالا,


کمترین تجربه را در بین دیگر دروازه بانان این فصل برای بیرون آوردن توپ از دروازه اش داشته و تا به اینجا تنها 3 بار این کار را انجام داده تا اکنون نسبت به دیگر دروازه بانان آمار حسرت برانگیزی از آن خود کرده است. بیرانوند که با اطمینان فوق العاده ای از سوی کادرفنی و دروازه بانی تیمش برخوردار است، به عنوان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس انگیزه زیادی برای حضور در روسیه دارد و از تک تک فرصت‌هایش برای رسیدن به این خواسته و نمایش توانایی‌هایش استفاده می‌کند. او امروز نیز مطمئنا شماره یک و ثابت این تیم خواهد بود.  او با استفاده از این روحیه در تمرین روز گذشته نیز با روحیه بالا به کری خوانی با دیگر بازیکنان تیمش که اکنون به کابوس رقبا تبدیل شده اند پرداخت. مسلما رقابت روزانه با مهاجمانی مثل طارمی، علی علیپور، سروش رفیعی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و ... او را مهیای رقابت با دیگر مهاجمان لیگ کرده و او با اعتماد به نفس بالاتری مقابل آنها قرار خواهد گرفت. 

,
,

 

,

, ,

 

,


سیدجلال و رهبری برترین خط دفاعی

,
, سیدجلال و رهبری برترین خط دفاعی, سیدجلال و رهبری برترین خط دفاعی,


در کنار حسین ماهینی در تمام دقایق بازی‌های این فصل پرسپولیس حضور یافته و اکنون خط دفاعی این تیم با 5 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ لقب گیرد. او امروز نیز احتمالا خط دفاعی تیمش را با محمد انصاری، حسین ماهینی در سمت چپ و صادق محرمی در سمت راست دنبال خواهد کرد و باید دید برابر گسترش فولاد و حمله وران این تیم چه دستاوردی تجربه خواهند کرد. سیدجلال که با کاریزمای کاپیتانی و باتجربه تلاش می کند در عین حال که در کنار بازیکنان است، از آنها فاصله نیز داشته باشد تا رهبری اش را بتواند در نقش فرمانده در زمین و تمرینات نیز به خوبی برعهده داشته باشد. 

,
,

 

,

, ,


 

,
,

محرمی در جمع فیکس ها

, محرمی در جمع فیکس ها , محرمی در جمع فیکس ها ,


برایمان کمی غریب بود که ببینیم محسن مسلمان در تمرین آخر کاور پوشیده و نقش بازیکن ذخیره را ایفا می‌کند. مسلمان از همان هفته‌های نخستین فصل قبل تا الان بازیکن اصلی برانکو بوده و حالا به خاطر محرومیت کاور به تن دارد. نکته جالب اینکه در مقابل صادق محرمی 21 ساله است که لباس تیم اصلی را به تن دارد و قرار است برای دومین بازی متوالی بازیکن اصلی باشد. عکسی که تماشایش حتما برای خود محرمی هم جالب خواهد بود.

,
,

 

,

, ,


رامین رضاییان اخمو ولی امیدوار

,
, رامین رضاییان اخمو ولی امیدوار, رامین رضاییان اخمو ولی امیدوار,


یک مصدومیت بدموقع او را از حضور فیکس در ترکیب اصلی دور کرده و او البته امیدوار است بتواند نظر برانکو را تا لحظات پایانی باقیمانده به دیدار امروز جلب کند. رضاییان که در دیدار برابر پاراگ دچار مصدومیت شده بود، در طول این هفته تمرینات گروهی مناسبی را پشت سر گذاشت و البته مقهور درخشش صادق محرمی در دیدار هفته گذشته شده تا مجبور به پوشیدن کاور تیم ذخیره شود. رضاییان که نشان داده آگاهی از نیمکت نشینی همواره باعث تغییر در چهره‌اش می‌شود نتوانسته اخم را از چهره اش پنهان کند و البته با امیدواری بسیار به حضور در دیدار برابر گسترش فولاد می اندیشد. 

,
,

 

,

, ,


مواظب باش کارت نگیری

,
, مواظب باش کارت نگیری, مواظب باش کارت نگیری,


تعداد بازیکنان دواخطاره پرسپولیس زیاد است و همه آن 9 نفر که 8 نفرشان امروز هم در ترکیب اصلی هستند باید مراقب باشند با کارت زرد بعدی محروم نشوند. هرچند همه این 9 بازیکن آرزو می‌کنند تا امروز کارت زرد بگیرند و بازی نسبتا راحت‌تر با صبای قم را از دست بدهند اما خیلی‌هایشان می‌خواهند با زیرکی و تجربه اصلا کارت نگیرند و برای بازی‌های سخت پیش رو در ترکیب اصلی بمانند. فکر می‌کنید کمال کامیابی‌نیا از کدام دسته از این نفرات است؟

,
,

 

,

, ,


سروش بله، سامان نه

,
, سروش بله، سامان نه, سروش بله، سامان نه,


از بین دو خرید زمستانی پرسپولیس سروش رفیعی از همان بازی اول به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید اما سامان نریمان جهان روی نیمکت ماند. هر چند نریمان جهان در اهواز چیزی حدود 5 دقیقه بازی کرد اما با وجود غیبت مسلمان در بازی امروز باز هم نیمکت‌نشین خواهد بود و باید امیدوار باشد در جریان بازی به میدان بیاید چرا که فرشاد احمدزاده، بازیکن مورد علاقه برانکو به ترکیب برگشته است. دیروز سروش لباس اصلی‌ها را به تن داشت و سامان کاور پوشیده بود.

,
,

 

,

, ,


علیپور دنبال گل دوم

,
, علیپور دنبال گل دوم,

 

,

علی علیپور در 900 دقیقه بازی یک گل زده است اما همچنان خوش شانس است که در ترکیب اصلی بازی می‌کند و رقیبی فوق‌العاده ضعیف مثل پریموف دارد. علیپور در بازی قبل و به لطف مهدی طارمی بالاخره اولین گلش را زد و حالا دنبال دومین گل خود می‌گردد. فکر می‌کنید او مقابل دفاع گسترش فولاد موفق خواهد شد؟ 

,

 

,

, ,


طارمی هم آقای گلی و هم قهرمانی

,
, طارمی هم آقای گلی و هم قهرمانی, طارمی هم آقای گلی و هم قهرمانی,


آقای گل فصل گذشته لیگ برتر برای فرار از انتقادات در هفته های ابتدایی فصل عنوان کرد که دیگر به دنبال آقای گلی نیست و تمام توان خود را در این فصل این بار برای کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس به کار خواهد گرفت. او البته اکنون با 8 گل زده بار دیگر نام خود را به عنوان مدعی آقای گلی مطرح کرده و نمی‌خواهد از خشک شدن چشمه گلزنی ساسان انصاری به سادگی عبور کند. او بعد از درخشش فوق العاده و البته نافرجام برابر فولاد، اکنون گسترش را نشانه گرفته و شاید امروز هم شادی گل جذابی در آزادی برای طرفداران تیمش در نظر داشته باشد. هرچه که هست او بار دیگر هدف خود را از قهرمانی با پرسپولیس به قهرمانی همراه با آقای گلی تغییر داده است. طارمی که می‌توانست در دیدار برابر فولاد با قیچی فوق العاده اش زننده یکی از گل‌های زیبای سال لقب گیرد، در طول تمرین روز گذشته بارها مختصات لازم برای رسیدن به گل با ضربات آکروباتیک را تمرین کرد تا دروازه فرناندو دخسوس را این بار با ضربه ای زیبا باز کند. طارمی در فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت، موفق به باز کردن دروازه این دروازه بان برزیلی شده بود و اکنون نمی‌خواهد این فرصت را در بازی برگشت از دست بدهد.

,
,

 

,

, ,

 

,

 

,
با تمام این شرایط ترکیب امروز پرسپولیس با حضور این بازیکنان اینگونه و با حضور بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی شکل می‌گیرد.
, با تمام این شرایط ترکیب امروز پرسپولیس با حضور این بازیکنان اینگونه و با حضور بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی شکل می‌گیرد., با تمام این شرایط ترکیب امروز پرسپولیس با حضور این بازیکنان اینگونه و با حضور بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی شکل می‌گیرد.,


دیدار دو تیم از ساعت 16:45 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه