اخبار داغ

تجمع اعتراض آمیز رانندگان خودروهای ترانزیت در مرز میرجاوه/ بی تدبیری دولت در مهار قیمت سوخت صدای رانندگان ترانزیت را درآورد

تجمع اعتراض آمیز رانندگان خودروهای ترانزیت در مرز میرجاوه/ بی تدبیری دولت در مهار قیمت سوخت صدای رانندگان ترانزیت را  درآورد
دهها نفر از رانندگان خودروهای ترانزیت در اعتراض به افزایش قیمت گازوییل در گمرک میرجاوه تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز، دهها نفر از رانندگان خودروهای ترانزیت در اعتراض به افزایش قیمت گازوییل در گمرک میرجاوه تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

یکی از این رانندگان ترانزیت دراین باره به خبرنگار لادیز، اظهار کرد: قیمت گازوییل در گمرک میرجاوه در یکماه قبل هر لیتر هزار و 300 تومان بود که این مبلغ از دیروز تا حالا ابتدا هزار و 600 تومان و سپس به هزار و 750 تومان افزایش یافته است.

, لادیز,

این راننده ادامه داد: بیشتر از یک و نیم میلیون پول گازوییل دادم با این هزینه سوخت چطور به سفر ادامه بدهم، بااین افزایش قیمت گازوییل، تمام کرایه ای که می گیریم صرف پرداخت هزینه سوخت مصرفی می شود، رانندگان پاکستانی از سهمیه 50  لیتری گازوییل استفاده می کنند اما ما چنین سهمیه ای نداریم .

,

راننده دیگری با بیان اینکه از گلستان آمدم، گفت: هزینه گازوییل به یکباره به هزار و 750 تومان رسیده است و پرداخت این هزینه برای رانندگان مقرون به صرفه نیست و باید کل کرایه دریافتی را بابت بهای سوخت خرج کنند، از طرفی دیگر بدون اطلاع رسانی، قیمت ها را افزایش داده اند و اکنون توان پرداخت قیمت سوخت را نداریم.

,

 

,

, ,

 

,

یکی دیگر از رانندگان ترانزیت به خبرنگار ما بیان کرد: هزینه سوخت مصرفی خودروهای ترانزیت در یک ماه گذشته 3 بار افزایش قیمت داشته و از لیتری هزار و 300 به هزار و 450 سپس به هزار و 600 و اکنون به هزار و 750 رسیده است و این نوسان قیمت باعث اعتراض رانندگان شده و اکنون 150 راننده در اعتراض به این افزایش قیمت در مرز میرجاوه تجمع کردند.

,

وی ادامه داد: 3 شبانه روز در مرز میرجاوه هستیم اما هیچ یک از مسئولین به خواسته ما رسیدگی نمی کنند، هزینه هزار لیتر گازوییل چیزی حدود 2 میلیون تومان می شود چطور باید این هزینه را پرداخت کنیم.

,

 

,

, ,


این راننده با اشاره به اینکه محموله گاز را از مرز بیله سوار آذربایجان به سمت پاکستان حمل می کند افزود: کرایه این محموله چهار میلیون و 200 هزار تومان است که با افزایش قیمت گازوئیل، دو میلیون و 400 هزار تومان این مبلغ آن فقط صرف گازوئیل می شود.
راننده دیگری با بیان اینکه از مریوان آمدم گفت: قیمت هر لیتر گازوییل در مرز باشماق هزار و 100 تومان است اما در اینجا باید لیتری هزار و 750 برای یک لیتر گازوییل بپردازیم  هر روز قیمت ها را افزایش می دهند و هیچ کس جوابگوی رانندگان معترض نیست دولت باید جوابگوی رانندگان معترض به افزایش قیمت باشد.

,
,
,

 پایگاه خبری لادیز برای پیگیری این مشکل با مسئول شرکت ملی پخش فراورده های نفتی زاهدان تماس گرفت اما وی از مصاحبه سرباز زد و با بیان اینکه قیمت جهانی سوخت افزایش داشته است حاضر به پاسخگو بیشتر در این خصوص نشد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه