اخبار داغ

امروز صورت گرفت

آتش سوزی در پاساژ وصال شهرقدس

آتش سوزی در پاساژ وصال شهرقدس
چند باب از مغازه های پاساژ بزرگ وصال شهر قدس طعمه شعله‌های حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، دقایقی پیش با اعلام شهروندان مبنی بر آتش سوزی در پاساژ وصال شهرقدس واقع در خیابان آزادی شهر قدس، ماموران ایستگاه 1 و 2 آتش نشانی شهرستان قدس برای بررسی واقعه و اتفاء حریق مربوطه راهی محل حادثه شدند.
علیرغم حضور بسیار پرسرعت آتش نشانان در کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه، منبع آتش سوزی که در طبقه دوم این پاساژ بوده توسط امکانات و تجهیزات اتفاء حریق که در محل موجود بوده و به واسطه مغازه داران خاموش شده بود و ماموران آتش نشانی و اکیپ حوادث اداره برق شهرستان پس از حضور در محل حادثه به بررسی و اتفاء حریق سایر نقاط آتش گرفته در پاساژ اقدام کردند  که در عرض چند دقیقه خوشبختانه تمام شعله های حریق در دام اقدام فوری مردم و آتش نشانان گرفتار و رفع شد.
بنا به گفتگوی خبرنگار قدس خبر با سر اکیپ تیم های آتش نشانی مستقر در محل آتش سوزی،علت حادثه پاساژ وصال شهر قدس، اتصال برق در هنگام جوش کاری پیرامون یکی از مغازه ها بوده است.

این حادثه به دلیل اعلام دیر موقع مردم به آتش نشانی، خساراتی را هم به دنبال داشت که شامل خسارت قابل توجه به چند واحد صنفی پوشاک و کیف و کفش بود.
گفتنی ست با توجه به حادثه چند روز قبل در پاساژ پلوسکو تهران که موجب ماتم تلخ در سراسر ایران زمین و خصوصا در بین آتش نشانان و مردم شد، توجه مردم به سپاس گزاری از آتش نشانان و امدادگران بسیار معطوف گشته بود و امدادگران حادثه امروز نیز از سوی مردم حاضر در صحنه به گرمی تشویق و تجلیل شدند.
همچنین لازم به ذکر است که وجود تجهیزات اتفاء حریق در نحل حادثه امروز، بسیار به کاهش خسارات و جلوگیری از گسترش آتش کمک کرد و درس بسیار خوبی است تا دیگر واحد های صنفی و مجتمع های بزرگ نیز، برای تهیه تجهیزات لازم برای مواقع خاص و امدادی اقدام کنند .
انتهای پیام/*

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر,
,
,
, , ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه