اخبار داغ

فتوتیتر/

گزینه انقلابی و فسادستیز که عضو پایداری هم نباشد مورد تایید است/ هاشمی نقش سوخت‌رسان برای موتور اصلاحات و کارگزاران را داشت

گزینه انقلابی و فسادستیز که عضو پایداری هم نباشد مورد تایید است/ هاشمی نقش سوخت‌رسان برای موتور اصلاحات و کارگزاران را داشت
مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و سخنگوی این جبهه است؛ او هم مانند سایر هواداران پایداری معتقد است که این گروه سیاسی یک جریان گفتمانی است و بیش از آنکه به دنبال سیاسی‌ بازی‌های مرسوم جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باشد به دنبال تحقق گفتمان انقلاب اسلامی و پیاده‌سازی آن در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و سخنگوی این جبهه است؛ او هم مانند سایر هواداران پایداری معتقد است که این گروه سیاسی یک جریان گفتمانی است و بیش از آنکه به دنبال سیاسی‌ بازی‌های مرسوم جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باشد به دنبال تحقق گفتمان انقلاب اسلامی و پیاده‌سازی آن در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متقی‌فر ایراد اصلی دولت حسن روحانی را اشرافی‌گری دولتمردان آن می‌داند و معقتد است ریشه اشرافی‌گری دولت در انقلابی نبودن است.
,
 
,
سخنگوی جبهه پایداری درباره تشکیل "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" نظراتی دارد؛ او می گوید که در هر ارتباطی این مسائل مطرح می‌شود و ما همانطور که عرض کردم  معتقد به وحدت گفتمانی هستیم اگر این وحدت اتفاق بیفتند؛ گزینه انقلابی باشد، عدالت‌محور باشد و فسادستیز باشد و فساد‌پذیر نباشد ،حتی اگر عضو پایداری هم نباشد مورد تایید پایداری است.
,
 
,
اما متقی‌فر از "دست پر پایداری" برای انتخابات 96 هم خبر می‌دهد و می‌گوید: ما به نتیجه انتخابات 96 امیدواریم و اطمینان داریم که انتخابات موفق و پرشکوهی برای نظام خواهد بود و دستمان هم برای انتخابات خالی  نیست.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه