اخبار داغ

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

تلاش برای جذب حداکثری مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی

تلاش برای جذب حداکثری مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه خرمدشت بر تلاش برای جذب حداکثری مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تاک پرس ؛ بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نوزدهمین  جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه خرمدشت اظهارکرد: با توجه به ارایه فعالیت های مدارس منطقه، اولیاء در تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی مشارکت و همکاری خوبی را از خود به عرصه نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس, ؛,

وی افزود: مهم نیست یک انسان به چه میزان در یک امر خداپسندانه شرکت داشته باشد، مهم شرکت کردن در این گونه اعمال خیرخواهانه است، مدرسه ساز و کمک به تجهیز مدارس از اعمال نیکو و خداپسدانه است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

,

طاهرخانی با اشاره به داستان پیرزنی که دوک نخ ریسی اش را برای خرید حضرت یوسف پیامبر با خود آورده بود، خاطر نشان کرد: شرکت در کارهای خداپسندانه حتی به اندازه ای کم، کار پرقدر و والایی است و در پیشگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی ماند.

,

هدف از برگزاری جشنواره خیرین در منطقه، برنامه ریزی و جلب مشارکت های مردمی می باشد

, هدف از برگزاری جشنواره خیرین در منطقه، برنامه ریزی و جلب مشارکت های مردمی می باشد,

علیرضا جلیلوند رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهادت جمعی از آتش نشانان عزیز کشور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بیان کرد: وقتی به دیگری می بخشید دست خودتتان را ببوسید چرا که دست شما در دست خدا قرار می گیرد.

,

رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت تاکید کرد: خیرین در منطقه، درس بزرگی را به ما آموختند، همه مدیران و معلمان در مدارس، مهندسان، پزشکان، صنعتگران، اساتید علم و دانش را تربیت می کنند.

,

جلیلوند رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت رمز موفقیت در این منطقه را اتحاد و همکاری ادارات و مسئولین دانست و اظهار کرد: دغدغه همه مسئولین در این منطقه بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش است که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

,

رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت در جمع خیرین و مسئولین شهرستانی و استانی بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره خیرین در منطقه، برنامه ریزی و جلب مشارکت های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی و نیز نظارت بر حسن انجام پروژها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه