اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت:

سال ۹۶، سال رونق پاکدشت است

سال ۹۶، سال رونق پاکدشت است
اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت با توجه به نزدیک شدن به ایام خجسته دهه فجر، به سنت همه ساله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را تدارک دیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، محسن حسینی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت با توجه به نزدیک شدن به ایام خجسته دهه فجر، به سنت  همه ساله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را تدارک دیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: ورزشکاران و هیات‌های ورزشی شهرستان پاکدشت در طلیعه این دهه با حضور در حرم مطهر امام راحل، با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) تجدید میثاق می کنند و پس از آن برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده که به تدریج اجرا می‌شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت افزود: برگزاری همایش بزرگ کوهنوردی خانوادگی با همکاری هیات کوهنوردی و هیات همگانی، برگزاری مسابقات جام فجر در رشته والیبال که ویژه نونهالان خواهد بود و از برترین ها در جشن انقلاب تجلیل خواهد شد و میزبانی مسابقات استانی پرورش اندام از جمله  برنامه های ورزشی است و همچنین برنامه ها و مسابقات فرهنگی چون عکاسی و وبلاگ نویسی با عنوان پیوند نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با آرمانهای خمینی کبیر(ره) ،برگزاری کرسی آزاد اندیشی در محل اداره با حضور پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی با عنوان راهکارهای توسعه ورزش قهرمانی ،تجلیل از اولین شهید پلاسکو آتش نشان پاکدشتی بهنام میرزا خانی و…از برنامه های فرهنگی است که به همین مناسبت تدارک دیده شده است .

,

حسینی در ارتباط با اجرای ماده ۸۸ در پاکدشت نیز گفت: در حال حاضر تقریبا واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی کامل شده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده افق روشنی پیش روی ورزش پاکدشت باشد و طی شش ماهه دوم با همت مسئولان و ورزشکارن در  یکی از رشته‌های ورزشی در لیگ یک کشور تیم خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه