اخبار داغ

سردار معروفی در گردهمایی ائمه جمعه و جماعت سراوان:

استکبار ستیزی، دستاورد بزرگ ملی ملت ایران/سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی است

استکبار ستیزی، دستاورد بزرگ ملی ملت ایران/سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی است
سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان در گردهمایی ائمه جمعه و جماعت شهرستان سراوان گفت: روحیه استکبار ستیزی دستاورد بزرگ ملی ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، گردهمایی ائمه جمعه و جماعت،علما، روحانیون و معتمدین شهرستان سراوان با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

در این گردهمایی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران را وجه تمایز ایران با تمام ملل دنیا دانست و گفت: مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون ملت ایران را بزرگ کرده است.

,

وی اتکا به قدرت لایزال الهی، وحدت حقیقی و مدیریت صحیح و اسلامی ولایت فقیه را از مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در شروع انقلاب اسلامی از سال 42 در فرهنگ و نگرش فرهنگی امام (ره) تمام شعارهای ما براساس اصول دین بوده است.

,

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روحیه تلکیف گرایی در تمام ملت ایران دیده می شود، اظهار داشت: در تلکیف گرایی مذهب مطرح نبوده است و تمام اقوام بر خود تکلیف می دانستند که با حکومت ستم شاهی مبارزه کنند و آن را از بین ببرند.

,

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) تصریح کرد: اگر همه کنار بروند، یک تنه در مقابل آمریکا می ایستم چون آمریکا باطل و ناحق است.

, .,

سردار معروفی در ادامه سخنان با بیان اینکه استکبار ستیزی یکی از دستاوردهای بزرگ ملی ملت ایران است، بیان داشت: استکبار ستیزی همان جهاد اکبر است و مبنای بزرگی ملت ایران می باشد.

,

وی ایثار، فداکاری و بصیرت مردم را عامل امنیت در بلوچستان دانست و اذعان داشت: استان سیستان و بلوچستان بالاترین درصد اعتماد و رابطه را با رهبر انقلاب اسلامی دارد و جز استان های تراز اول کشور است.

, ست.,

فرمانده سپاه سلمان از بین بردن باورهای دینی، وحدت و برهم زدن رهبری انقلاب اسلامی را از اهداف دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با ارائه مکتب سیاسی اسلام و اسلام انقلابی خط بطلان بر همه تلاش های سیاسی و فرهنگی نیم قرن گذشته قبل از انقلاب کشیده است.

,

وی در ادامه بصیرت و هوشمندی مردم ایران، پیشرفت های هسته ای و علمی، نیروهای مسلح هوشمند، نیروی بسیج و رهبری انقلاب اسلامی را از قابلیت های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی ایران است.

,

سردار معروفی با بیان اینکه بسیج استمرار حکومت نبوی است، افزود: دشمنان بر این باورند که اگر بخواهند به ایران حمله کنند باید 95 درصد عمیات روانی و 5 درصد جنگ نظامی داشته باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ روانی در پی تخریب زیاد و صرف هزینه کم است و با عملیات روانی می خواهد ایمان، شجاعت و خود باوری ما را بگیرد.

,

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان تفرقه مذهبی، تفرقه قومی و راهبرد وحشت را از راهبردها و اهداف دشمنان در استان سیستان و بلوچستان دانست و تصریح کرد: دشمن توان دیدن بزرگی و عزت ما را ندارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه