اخبار داغ

تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان دلفان باز هستند

تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان دلفان باز هستند
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان از باز تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر خوش رو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان در گفتگو با دلفان امروز از باز بودن مسیرهای مواصلاتی اصلی شهرستان و برقراری تردد در آنها خبر داد  و گفت: با شروع بارش برف از بعدازظهر امروز اکیپ های راهداری در راهدارخانه های گاماسیاب-گشور-سرکشتی و مرکز اداره مستقر شده و کار برفروبی و نمکپاشی را شروع کردند و در حال حاظر با توجه به بازدید میدانی کلیه محورهای اصلی و محور تنگ پری باز و تردد برقرار می باشد. https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/12/20/13931220134759884902494.jpg

وی تصریح کرد: از رانندگان که قصد سفر در این محور های و مواصلاتی را دارند خواهشمندیم که وسایل نقلیه خود را به  تجهیزات زمستانی اعم از زنجیر چرخ و وسایل ایمنی و گرمایشی مجهز کنند.

خوش رو افزود: اولویت این اداره 3 راه اصلی این شهرستان نورآباد شامل نورآباد به خرم آباد،نورآباد به نهاوند  و نورآباد به هرسین می باشد که با توجه به استقرار گروه ثابت و سیار راهداری در این جاده ها خوشبختانه تردد بدون هیچ مانعی در حال انجام است.

وی به وضعیت جاده های روستای اشاره کرد و گفت:خوشبختانه تا این لحظه گزارشی دال بر مسدود شدن این راه ها به این اداره مخابره نشده است و در صورت نیاز نسبت به باز نمودن محورهای روستایی اقدام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/12/20/13931220134759884902494.jpg,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه