اخبار داغ

رئیس اداره زکات استان گلستان:

شورای زکات در روستای های گلستان راه اندازی می شود/ جمع آوری 21 میلیارد تومان زکات در سال 95

شورای زکات در روستای های گلستان راه اندازی می شود/ جمع آوری 21 میلیارد تومان زکات در سال 95
رئیس اداره زکات استان با تاکید بر اهمیت این فریضه مهم گفت: در راستای تقویت بخشی امر زکات، شورای زکات در روستاهای استان گلستان راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام جواد اعلائی نسب رئیس اداره زکات استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما و با اعلام این خبر اظهار کرد: در جهت انجام یکی از بزرگترین فریضه های الهی، اداره زکات استان در نظر دارد برای بهبود بخشی در امر زکات با توجه به ظرفیت های موجود، شورای زکات تشکیل دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجة الاسلام اعلائی نسب تصریح کرد: شورای زکات متشکل از روحانی مساجد به عنوان رئیس شورا و اعضای آن هیئت امناء مساجد، بهدار و بهیار روستا ها عضو آن هستند.

,

رئیس اداره زکات استان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که در این زمینه با نهاد های مختلف انجام شده روند خوبی را پیش گرفته ایم، انشاء الله بتوانیم به اهداف مد نظر دست پیدا کنیم.

,

وی با اشاره به مصارف زکات بیان کرد: مصارف زکات را در زمینه های مختلف بعد از شناسایی افراد نیازمند توسط اعضای شورا، مشخص و در موراد متعارفی مصرف می شود.

,

حجة الاسلام اعلائی نسب با بیان این مطلب که در سال 95 توانستیم 21 میلیارد زکات جمع آوری کنیم تاکید کرد: ما با تلاش و پیگیری های متسمر توانستیم در سال 95 مبلغ 21 میلیارد زکات  جمع آوری کنیم.

,

وی افزود: انشاءالله بتوانیم در سالهای بعدی با تشکیل شورای زکات این مبلغ دریافتی را بهبود بخشیده تا افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش خود قرار بدهیم.

,

اعلائی نسب متذکر شد: متاسفانه در استان گلستان و در سطح کشور به زکات به عنوان یک امر معمولی یاد می کنند، در صورتی که اگر تمام اغنیاء به امر زکات بپردازند هیچ فقیری در جامعه اسلامی یافت نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه