اخبار داغ

مشخص شدن دلیل مسمومیت 42 دانش آموز مراوه ای

مشخص شدن دلیل مسمومیت 42 دانش آموز مراوه ای
مدیریت آموزش و پرورش مراوه تپه ، نقص فنی سیستم گرمایشی و نشت گاز را دلیل بیمارستانی شدن 42 دانش آموز این شهرستان اعلام نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، صبح روز گذشته، 42 دانش آموز مجتمع آموزشی شبانه روزی روستای عرب قاری حاجی به علت سرگیجه و سردرد به مرکز بهداشت این روستا مراجعه می کنند که از آنجا این دانش آموزان به بیمارستان کلاله اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

با توجه به این که این دبیرستان شبانه روزی مچهز به سیستم گرمایشی شوفاژ بود، مشخص نبود که این اتفاق به چه دلیلی روی داده است.

,

با اقدام به موقع مشکلی برای دانش آموزان روی نمی دهد و همه دانش آموزان به جز یکی از آنها، همان روز مرخص می شوند و دانش آموز باقی مانده در بیمارستان نیز صبح امروز از بیمارستان کلاله ترخیص شد.

,

حضرتقلی حاجیلی دوجی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه در خصوص بررسی این مشکل گفت: همان روز تیم تخصصی تاسیسات به این مدرسه آمدند و برای یافتن علت این حادثه اقدام نمودند.

,

حاجیلی دوجی ادامه داد: پس از اقدامات فنی و بررسی های صورت گرفته مشکل پیش آمده نقص فنی در سیسم موتورخانه و نشت گاز خروجی از موتورخانه در سقف خوابگاه اعلام شد.

,

وی ادامه داد: نشست گاز خروجی از موتورخانه در سقف خوابگاه موجب مسمومیت دانش آموزان ساکن در طبقه سوم این مجتمع آموزشی می شود.

,

این مجتمع آموزشی ، مهرماه امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.

,

عرب قاری حاجی در شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

,

انتهای پیام/جامی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه