اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

اهدای جهیزیه به 200 نوعروس نیازمند در دهه مبارک فجر

اهدای جهیزیه به 200 نوعروس نیازمند در دهه مبارک فجر
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: اهدای 200 سری جهیزیه و بهره برداری از بیش از 110 طرح اشتغال با اهدای تسهیلات وامی از برنامه های شاخص در نظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان  بعدازظهر امروز در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر استان گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقاب اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم و تداعی گر حلاوت این نظام باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو؛,

وی تصریح کرد: ضعف هایی ممکن است بابت غفلت مسئولین موجود باشد اما نقاط قوت بسیار پررنگ تر است و لازم است این دستاوردها به مردم اطلاع رسانی شود.

,

رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان افزود: این کمیته با هدف ساماندهی جامعه هدف و آشنا کردن آنان با اهداف انقلاب شکل گرفت

,

حسین پور از پیش بینی بیش از 40 عنوان برنامه و اعلام شاخص ترین آنها به ستاد دهه فجر اعلام خبر داد و گفت: افتتاحیه پایگاه های امداد و نجات بین شهری در زرین گل، النگ رامیان و مراوه تپه یکی از برنامه های شاخص کمیته تشکل های مردمی ستاد دهه فجر است.

,

وی افتتاح مسکن روستایی و شهری توسط کمیته امداد و بنیاد مسکن در ایام الله دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه های شاخص خواند و اعلام کرد: بیش از 80 واحد مسکونی شهری و روستایی در این دهه افتتاح می شود.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از اهدای 200 سری جهیزیه و بهره برداری از بیش از 110 طرح اشتغال با اهدای تسهیلات وامی نیز در این دهه مبارک خبر داد و ابراز کرد: این میزان در ایام الله دهه فجر است و از ابتدای سال تا کنون اهدای 1700 سری جهیزیه و 1600 طرح اشتغال عملیاتی شده است.

,

حسین پور برنامه های متنوع فرهنگی در میان خانواده های جامعه هدف، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری جشن انقلاب در مهدکودک های تحت پوشش بهزیستی و چندین برنامه دیگر را از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر برشمرد.

,

وی افزود: در سیزدهم بهمن یک برنامه مشارکتی در هر شهرستان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب با شعار «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و مشارکت اجتماعی» برگزار خواهد شد ضمن اینکه در کل کانون ها و مراکز فرهنگی نیز مسابقات فرهنگی با همین هدف در نظر گرفته شده است.

,

رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان، شاکرترین گروه در انقلاب اسلامی را دهک های پایین جامعه خواند و گفت: در تمام نظام های دنیا اعتراض به نظام های حاکم از سمت ضعفاست اما در انقلاب متفاوت است چرا که ذاتا انقلاب دارد تلاش می کند که اینها را توانمند کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه