اخبار داغ

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان:

پرداخت 237 فقره وام ازدواج در سال جاری / رشد 35 درصدی پرداخت وام ازدواج، اشتغال و وام ضروری نسبت به سال گذشته

پرداخت 237 فقره وام ازدواج در سال جاری / رشد 35 درصدی پرداخت وام ازدواج، اشتغال و وام ضروری نسبت به سال گذشته
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان با اشاره به اینکه پرداخت وام ازدواج، اشتغال و وام ضروری نسبت به سال گذشته دارای رشد 35 درصدی بوده است گفت: کارمزد این وام ها چهار درصد می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقومس، ابوالقاسم چتری با بیان اینکه در سال جاری 64 میلیارد ریال وام برای ایجاد اشتغال و مشاغل پشتیبان و کارفرمایی پرداخت شده است اظهار کرد: چالش اشتغال یکی از مهمترین مسائل روز اجتماعی در کشور ما به ‌شمار می‌آید و باید برای رفع این مشکل تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس، , قومس,

وی با اشاره به اینکه در سفر کاروان تدبیر و امید  به استان سمنان به  صندوق کارآفرینی و امید توجه ویژه ای بعمل آمد عنوان کرد: در این سفر مقرر شد بالغ بر 20 میلیارد ریال در بخش اشتغال همچنین 2 هزار فقره وام ضروری برای امر ازدواج پرداخت می شود.

, .,

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری 404 شغل پایدار در استان ایجاد شده است ابراز کرد:  در سال جاری از سوی صندوق کارآفرینی استان مبلغ  171 میلیارد ریال وام قرض الحسنه  پرداخت شده است.

,

چتری با اشاره به اینکه  کارمزد  این وام ها چهار درصد می باشد عنوان کرد: پرداخت وام ازدواج، اشتغال و وام ضروری نسبت به سال گذشته  دارای رشد 35 درصدی بوده است.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه تعداد237 فقره وام ازدواج پرداخت شده است گفت: مبلغ ریالی این وام میزان 25 میلیارد ریال می باشد.

,

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان تصریح کرد: در مصوبه جدید بانک مرکزی تبیین شده است که  مبلغ وام پرداختی برای خانواده شهدا  به میزان هر نفر 200 میلیون ریال خواهد بود.

,

ابوالقاسم چتری با اشاره به اینکه بازپرداختی وام های صندوق کارآفرینی امید سه تا پنج ساله می باشد افزود: این مبلغ برای بقیه شهروندان 100 میلیون ریال می باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: تعداد 2 هزار و 70 فقره وام ضروری از ابتدای سال 95 تا کنون پرداخت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/
 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه