اخبار داغ

حکم جلب فرزند ابتکار صادر شد

حکم جلب فرزند ابتکار صادر شد
معاون اول قوه قضائیه گفت: اشاره به اینکه حکم جلب فرزند ابتکار صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا اظهارات وزیر اقتصاد که اعلام کرده "مه‌آفرید امیرخسروی" و "رستمی صفایی" در فهرست بدهکاران بزرگ بانکی در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند درست است یا نه، گفت: مه‌آفرید زمانی که دستگیر شد قطعاً بزرگترین بدهکار بانکی نبود و درباره فردی هم که نام بردید باید بگویم او یکی از بدهکاران بانکی است، البته اصل مبلغش آن مبلغی که الآن گفته شده نیست و مبلغ وی با تأخیر و جریمه، سنگین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما معتقد بوده و هستیم که چرا سیستم بانکی ما باید طوری عمل کند که اولاً این تعداد بدهکار بزرگ بانکی داشته باشیم و بعد هم تضمینی برای وصول مطالبات وجود نداشته باشد. دستگاه قضایی همکاری لازم را داشته و دارد اما لازمه آن این است که وزیر اقتصاد، بانک مرکزی و بانک‌ها این مقدار تأخیر در معوقات نداشته باشند و روشی را در پیش بگیرند که این مسائل تکرار نشود.

,

معاون اول قوه قضائیه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه وکیل مهدی هاشمی گفته اتمام مرخصی به مهدی ابلاغ نشده، گفت: او به زندان بازمی‌گردد.

,

اژه‌ای در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه رسانه‌های داخلی و خارجی خبر دادند که فرزند ابتکار چند میلیارد چک بی‌محل کشیده و طبق دستور مقام قضایی حکم جلبش صادر شده اما خانم ابتکار در محل ساختمان محیط زیست او را فراری داده است، گفت: از اینکه ابتکار او را فراری داده یا نه اطلاعی ندارم و بعید هم می‌دانم این‌طور باشد.

,

وی با اشاره به قطعی شدن حکم این فرد گفت: فرد مورد اشاره یک حکمی درباره چک دارد و چون قطعی شده برای جلب او اقداماتی شده، اما از فراری دادنش خبر ندارم.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه