اخبار داغ

بعد از مدتی وقفه؛

تمرینات تیم هاکی مهدیشهر از سر گرفته شد/ پیشنهاد ایجاد خانه هاکی در مهدیشهر

تمرینات تیم هاکی مهدیشهر از سر گرفته شد/ پیشنهاد ایجاد خانه هاکی در مهدیشهر
رئیس هیئت هاکی شهرستان مهدیشهر گفت: تمرینات تیم هاکی مهدیشهر به عنوان نماینده استان سمنان در آستانه بازی نیمه نهایی لیگ برتر هاکی کشور که مدتی تعطیل شده بود، از سر گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مستخدمین حسینی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، با اشاره به تعطیلی تمرینات هاکی مهدیشهر، اظهار کرد: تیم هاکی مهدیشهر در تمامی رده های سنی از ابتدای سال تمرینات منظمی در سالن ولایت  داشته است ولی حدود یک ماه و نیم قبل مشکلاتی که به دلیل اختلافات مالی بین اداره کل ورزش و جوانان استان با بهره بردار سالن پیش آمد درب سالن به روی هاکی بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: بعد از این مسئله تصمیم گرفته شد که تمرینات سه رده سنی هاکی در سالن دیگری در مهدیشهر هماهنگ شود که هر چند سالن استاندارد نبوده ولی برای اینکه کار تمرین تعطیل نشود تمرینات بخشی از تیم ها را در سالن دیگری جایگزین کردیم.

,

رئیس هیئت هاکی شهرستان مهدیشهربا اشاره به وقفه تمرینات تیم لیگ مهدیشهر در آستانه بازی نیمه نهایی در 13 بهمن در تهران بیان کرد: مجزا از مسئله سالن ولایت، بخشی از تعطیلی تمرینات بازیهای لیگ برتر به دلیل تلاقی این تمرینات با اردوی تیم ملی بود.

,

مستخدمین حسینی اضافه کرد: مربی و پنج نفر از بازیکنان لیگ ما در این اردوی تیم ملی بودندو همچنین چندین روز هم در تیم ملی بازی های بین المللی داشتند که تمرینات را تعطیل کرد ولی مابقی بازیکنان تیم در حد خودشان در سالن های دیگرتمرین داشتند.

,

وی با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته تیم لیگ مهدیشهر بعد از این وقفه از امروز تمرین دارد، افزود: بعد از برگشتن بازیکنان لیگ از مسابقات تیم ملی و چند روز استراحت، از امروز دوشنبه 4 بهمن در سالن شهید رجایی تمرینات لیگ از سر گرفته شده و  3 روز در هفته پیش بینی تمرین در این سالن شده است.

,

رئیس هیئت هاکی شهرستان مهدیشهر گفت: وسایلی که برای تمرینات هاکی داریم و تخته هایی که در زمین برای تسهیل شرایط بازی چیده می شود در سالن ولایت قرار داشتند که با توجه به بسته شدن درب این سالن به روی هاکی دسترسی به آن فراهم نیست و داریم هماهنگی هایی می کنیم که حداقل این وسایل را تحویل بگیریم تا تمرینات شکل منظم به خود بگیرد.

,

مستخدمین حسینی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای تمرینات و بازیهای آینده هاکی مهدیشهر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: کسی حاضر به پذیرش این نوع ورزش کردن نیست که حداقل سخت افزار ورزشی که سالن است را نداشته باشد.

,

وی ادامه داد: بر همین اساس به مدیر کل ورزش و جوانان استان پیشنهاد دادیم که سالن ولایت مهدیشهر را به عنوان خانه هاکی به هیئت هاکی واگذار کنند تا برای آینده بتوانیم میزبانی مسابقات و برنامه های اجرایی دیگر را بهتر داشته باشیم و تصمیم گیری در این خصوص بستگی به نظر مدیر کل دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه