اخبار داغ

فرمانده انتظامی شرق استان تهران؛

مراقب تحرکات افراد در دهه فجر هستیم/ شان ایام فاطمیه باید حفظ شود

مراقب تحرکات افراد در دهه فجر هستیم/ شان ایام فاطمیه باید حفظ شود
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: تمام نیروهای انتظامی شرق استان تهران تمام اقدامات را زیر نظر دارند تا افرادی قصد بهره‌برداری‌های شخصی و همچنین بی‌حرمتی به ایام فاطمیه به بهانه ایام دهه مبارک فجر را نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ورامین ما؛ سردار عبدالرضا ناظری در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های ویژه دهه فجر شهرستان ورامین که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر جایگاه ویژه‌ای در بین عموم مردم به خصوص افراد انقلابی دارد به همین منظور باید توجه ویژه ای به آن صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی گفت: تمام نیروهای تحت امر نیروی انتظامی شرق استان تهران توجه ویژه ای به برنامه های دهه مبارک فجر داشته و به همین منظور نیز با اشتیاق در تمام برنامه های این ایام حضور پیدا خواهند کرد.

,

 

,

تشریح ویژه‌برنامه‌های فرمانده یانتظامی شرق تهران همرمان با دهه فجر

, تشریح ویژه‌برنامه‌های فرمانده یانتظامی شرق تهران همرمان با دهه فجر,

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر توسط نیروی انتظامی شرق استان تهران در نظر گرفته شده است اجرای ارائه رایگان خدمات بهداشتی به عموم مردم است.

,

وی ادامه داد: در این ایام طی هماهنگی‌های صورت گرفته با بهداری نیروی انتظامی شرق استان تهران، خدمات رایگان بهداشتی توسط نیروهای این بهداری به عموم مردم ارائه خواهد شد.

,

سردار ناظری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این احتمال وجود دارد که افرادی اقدام به راهنمایی مراسمات به سمت اهداف آن‌ها را داشته باشد که باید جلوی این امر نامبارک گرفته شود.

,

 

,

هوشیاری نیروهای انتظامی نسبت به بره‌برداری‌های شخصی از برنامه‌های ایام فاطمیه و دهه فجر

, هوشیاری نیروهای انتظامی نسبت به بره‌برداری‌های شخصی از برنامه‌های ایام فاطمیه و دهه فجر,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: تمام نیروهای انتظامی شرق استان تهران تمام اقدامات را زیر نظر دارند تا افرادی قصد بهره‌برداری‌های شخصی و همچنین بی‌حرمتی به ایام فاطمیه به بهانه ایام دهه مبارک فجر را نداشته باشند.

,

سردار ناظری افزود: همه افرادی که در این نظام مقدس در حال فعالیت راحت با امنیت بالا هستند مدیون خون شهدای عزیز هستند، به همین دلیل نیز نیروهای انتظامی شرق استان تهران در مراسمات مختلف این ایام به خصوص گلباران مزار شهدا و راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور باشکوهی خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه