اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

برنامه های دهه فجر ورامین اعلام شد/ سخگوی سپاه پاسداران سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین است

برنامه های دهه فجر ورامین اعلام شد/ سخگوی سپاه پاسداران سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سردار شریف سخگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان سخنران انتهایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن انتخاب شده است و در ورامین به سخنرانی خواهد پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ورامین ما؛ حجت‌السلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان ورامین اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی در بین نیروهای انقلابی و ارزشی جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای در این خصوص از سوی مسئولین امر صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی گفت: برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای از سوی سازمان‌های مختلفی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است که اجرای درست آن تاثیرات بسیار خوبی در بین عموم مردم و نیروهای ارزشی خواهد داشت.

,

امام جمعه موقت ورامین در ارتباط با برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: در روز ۱۲ بهمن سال جاری به مناسبت اولین روز از دهه فجر حرکت کاروان نمادین امام خمینی(ره) از خیرآباد و همچنین مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارم به همراه اعزام زائران مختلف از شهر ورامین به مرقد امام راحل(ره) را خواهیم داشت.

,

 

,

تشریح ویژه‌برنامه‌های ورامین همزمان با یوم‌الله دهه فجر

, تشریح ویژه‌برنامه‌های ورامین همزمان با یوم‌الله دهه فجر,

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: نخستین روز پنجشنبه ایام الله دهه مبارک فجر گلباران مزار شهدای گمنام و همچنین شهدای حسین رضا را خواهیم داشت که با حضور خانواده‌های معظم شهدا با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

,

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ۱۸ بهمن یکی دیگر از برنامه‌های ویژه ما است که به مناسبت دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.

,

امام جمعه موقت ورامین با بیان این‌که بانگ الله‌اکبر در شب ۲۲ بهمن در ورامین سرداده می شود گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین می‌تواند تیر نهایی را بر پیکر دشمن وارد آورد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: سردار شریف سخگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران انتهایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن انتخاب شده است و در ورامین به سخنرانی خواهد پرداخت.

,

وی در ارتباط با مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ورامین گفت: به توجه به اینکه پل پانزده خرداد ورامین برداشته شده و مسیرهای مناسبی در حال حاضر وجود ندارد، مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان امام حسین(ع) و کمربندی شهید رجایی و خیابان مسجد جامع برای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن انتخاب شده است که در انتها نیز حاضران در مسجد صاحب الزمان(عج) به اقامه نماز خواهند پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه