اخبار داغ

جلسه ساماندهی پارک شهر هرسین برگزار شد؛

امیرشاه آبادی: زمانی طولانی برای بازسازی پارک شهر هرسین هدر رفته است/برای فاز دوم طرح سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است

امیرشاه آبادی: زمانی طولانی برای بازسازی پارک شهر هرسین هدر رفته است/برای فاز دوم طرح سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
فرماندار هرسین در جلسه ساماندهی پارک شهر شهرستان گفت: از سال 93تا کنون زمانی طولانی برای بازسازی آن هدر رفته است و این وضعیت قابل توجیه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  با حضور فرماندار  و اعضای شورا و شهرداری شهرستان جلسه ساماندهی پارک شهر هرسین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

 

,

امیرشاه آبادی فرماندار هرسین در این جلسه با اشاره به مشکلات به وجود آمده در پارک شهر و سراب هرسین اظهار داشت: بارها از پارک شهر هرسین بازدید صورت گرفته و در این بازدید ها کارشناسانی دعوت شده و از نظرات آنها استفاده شده است و به این نتیجه رسیدیم که کارهای صورت گرفته در آنجا آسیب زیادی به درختان و فضای سبز پارک شهر زده است.

,

 

,

وی در پاسخ به اظهارات پیمانکار طرح در خصوص ارائه صورت وضعیت کارهای صورت گرفته افزود:  ارائه صورت وضعیت کار بسیار سختی نیست اصل انجام کار است که صورت وضعیت ارائه داده شده با حجم کار و هزینه صرف شده همخوانی ندارد.

,

 

,

فرماندار هرسین در ادامه خاطرنشان کرد: بحث دکتر رهبر در خصوص برداشتن تمام مصنوعات بتنی موجود در پارک همزمان با ساخت و سازها بوده ولی متأسفانه مسئولین شهرداری در آنزمان آمدند و تمام تخریب را یکجا انجام دادند که کار به اینجا رسید.

,

 

,

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: سراب و پارک شهر هرسین یک میراث ثبت شده ملی است و برای کار در این محل باید الزاماتی در نظر گرفته میشد و پیمانکار آن باید شرایط خاصی را دارا می بود.

,

 

,

وی افزود:  خود ما و مردم هرسین نسبت به پارک شهر حساسیت داریم و این در حالی است که از سال 93تا کنون زمانی طولانی برای بازسازی آن هدر رفته است و این وضعیت قابل توجیه نیست.

,

 

,

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد:  خواسته مردم این است که بدانند مرحله دوم اینکار کی شروع و خاتمه می یابد و لازم است که یک جدول زمانبندی برای اجرای آن در نظر بگیریم.

,

 

,

شاه آبادی اظهار داشت: در ابتدای اجرای فاز دوم این طرح  بایستی علاوه بر خاتمه دادن به کار پیمانکار فعلی  طرح ساماندهی پارک شهر از پژوهشگاه باستانشناسی سازمان میراث فرهنگی کشور اخذ شده و با پیمانکار ذی صلاح انجام شود.

,

 

,

 وی افزود: از محل اعتبارات در اختیار مبلغ سه میلیارد تومان برای ساماندهی محدوده سراب اعتبار لحاظ شده است.

,

 

,

فرماندار هرسین تصریح کرد: انتظار این است که میراث در بحث انتخاب پیمانکار حساسیت نشان دهد تا بتوانیم یک کار قابل قبول ارائه دهیم و در آینده نیز تیم کنترل پروژه شهرستان بطور جدی بر فرآیند ساماندهی پارک نظارت خواهد کرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه