اخبار داغ

اخبار کوتاه انتظامی استان اصفهان؛

کشف محل دپوی لاستیک خارجی قاچاق

کشف محل دپوی لاستیک خارجی قاچاق
ارزش لاستیک‌های کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام‌ شده است که در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: روز گذشته مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی کالا مقدار زیادی لاستیک خارجی را در انباری دپو کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

سرهنگ کارآگاه ستار خسروی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی یک تیم مجرب از کارآگاهان به محل اعزام شدند و در بازرسی از آنجا تعداد 262 حلقه لاستیک خارجی بدون مجوزهای مربوطه کشف کردند.

,

وی ادامه داد: ارزش لاستیک‌های کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام‌شده است که در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

رئیس آگاهی اصفهان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و موجبات بیکاری کارگران کشورمان را فراهم می‌کند که در این خصوص تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

,

* توقیف محموله‌های میلیاردی برنج قاچاق در شهرضا

, * توقیف محموله‌های میلیاردی برنج قاچاق در شهرضا,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی بار و مدارک مربوطه آن‌ها را متوقف کردند.

,

سرهنگ حمید امیرخانی با اشاره به اینکه این دو کامیون حامل بار برنج بود، افزود: این دو محموله مدارک مثبتِ گمرکی لازم را نداشتند که هر دو کامیون و محموله‌های آن‌ها توقیف شدند.

,

این مقام انتظامی بیان داشت: درمجموع از این دو دستگاه کامیون 46 تن برنج خارجی قاچاق توقیف شد که کارشناسان مربوطه ارزش این دو محموله را دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

,

سرهنگ امیرخانی افزود: در این خصوص دو راننده دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد که در این خصوص پلیس نیازمند همکاری عموم مردم است.

,

* دستگیری سوداگر مرگ در سمیرم

, * دستگیری سوداگر مرگ در سمیرم,

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ غلامرضا براتی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 20 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک خودرو جا ساز شده بود کشف شد.

,

این مقام انتظامی بیان کرد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

,

* اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خمینی‌شهر

, * اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خمینی‌شهر,

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در توضیح این خبر گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و دستگیری مخلان نظم و امنیت اجتماعی و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 24 ساعت گذشته در شهرستان خمینی‌شهر اجرا شد.

,

سرهنگ علی جعفری نژاد افزود: در این طرح تعداد پنج نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی و مخلان نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

,

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش آرامش و امنیت شهروندان است خاطرنشان کرد: این طرح مستمر خواهد بود و شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا مراجعه به نزدیک‌ترین کلانتری با پلیس در میان بگذارند.

,

* کاهش تصادفات فوتی درون‌شهری در کاشان

, * کاهش تصادفات فوتی درون‌شهری در کاشان,

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: در 10 ماهه سال جاری در راستای اجرای طرح انضباط اجتماعی و در برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف تعداد 53 دستگاه خودروی سواری متخلف و سه هزار و 666 موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

,

سرهنگ علی پور کاوه بابیان اینکه تا پایان دی‌ماه امسال 125 هزار و 79 اخطاریه برای رانندگان متخلف صادر شد، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش دارد.

,

وی گفت: در 10 ماهه گذشته 36 فقره تصادف منجر به فوت در معابر درون‌شهری شهرستان رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشت.

,

سرهنگ پور کاوه تعداد کل متوفیان حوادث رانندگی در شهرستان را 36 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 39 نفر بود.

,

وی بابیان اینکه 80 درصد تصادفات در معابر درون‌شهری مربوط به وسایل نقلیه سواری و 20 درصد مربوط به موتورسیکلت‌ها است، خاطرنشان کرد: 61 درصد متوفیان تصادفات درون‌شهری مربوط به راکبان موتورسیکلت، 22 درصد عابران پیاده و 17 درصد سایر موارد می‌باشند.

,

سرهنگ پور کاوه عدم توجه به جلو با 47 درصد، عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با 21 درصد و عدم رعایت حق تقدم با شش درصد را بیشترین عوامل وقوع تصادفات فوتی درون‌شهری دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه