اخبار داغ

مردمی که از نبودگاز به هیزم پناه آورده اند؛

آتـش سـوء مـدیـریـت مـسـئـولان لـنـگـه بـه اجـاق گـاز خـانـه ها رسـیـد

آتـش سـوء مـدیـریـت مـسـئـولان لـنـگـه بـه اجـاق گـاز خـانـه ها رسـیـد
این روزها در حالی مردم از کمبود یا گاها نبود گاز در رنج و عذاب به سر برده و در صف های طولانی منتظر می مانند که از آن سو برخی از مسئولان تلاش می کنند اوضاع را مساعد جلوه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  مــــرواریــــد نـــیـــوز: درحالی‌که بسیاری شهرهای استان و کشور از نعمت گاز برخوردارند، شهرستان بندرلنگه که اهالی آن‌ها مجبورند، از سیلندر گاز برای پخت‌وپز و امورات دیگر زندگی خود استفاده نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مــــرواریــــد نـــیـــوز:,

 

,

اما نبود سازوکار مشخص و برنامه‌ریزی مناسب در شهرستان باعث شده که اهالی برای گرفتن سیلندر گاز مایع ضمن تحمل هزینه‌های زیاد زمان طولانی از وقت خود را به تهیه سیلندر گاز اختصاص دهند.

,

 

,

شرکت برکت گاز واقع در بندرکنگ تنها توزیع‌کننده سیلندر گاز در شهرستان به دلایلی نامشخصی هرچند گاهی از توزیع گاز خودداری می‌کند و این امر باعث شده که مردم دو شهر لنگه و کنگ و همچنین روستاهای هم‌جوار به مشکلات عده‌ای در بحث پخت‌وپز مواجهه شوند.

,

 

,

علی‌ای‌حال اما آن روی سکه حکایت دیگری دارد که با کمبود سیلندر گاز و گاها نبود گاز باعث ایجاد بازار سیاه شده است که برخی از سودجویان سیلندر را بیشتر از نرخ مصوب به مردم عرضه می‌کنند.

,

 

,

یکی از ساکنان شهر لنگه در گفت‌وگو با خبرنگار مروارید نیوز ضمن نارضایتی از نبود کپسول گاز در شهر گفت: در زمان‌هایی که گاز به‌سختی در شهر پیدا می‌شود باید خیابان‌های شهر را ساعت‌ها زیرورو کرد شاید شانس با ما یار باشد و کپسول گیرمان بیاید هرچند در آن موقع هم  نرخ کپسول آزاد محاسبه می‌گردد و مجبوریم باقیمت بالای از دلالان تهیه کنیم.

, مروارید نیوز,

, , ,
,

اما از این‌ها که بگذریم نمی‌توان حقوق شهروندی مردم شهر بندرلنگه و کنگ که ازقضا دولت هم بر آن تأکید دارد گذر کرد. که نیاز است مسئولین ارشد شهرستان در پشت میزهایشان فکری به حال مردم شهر کنند.

,

 

,
,

مراد زرهی معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری بندرلنگه ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: با توجه به معضل نبود سیلندر گاز در شهر بندرلنگه که هرازگاهی این موضوع تکرار می‌شود به‌اتفاق فرماندار از اوایل ورود خود به فرمانداری به جد این موضوع را پیگیری کردیم تا سرمایه‌گذار جدیدی را جایگزین کنیم .

,

 

,

وی با اشاره به بدهی مالی شرکت توزیع گاز برکت به مرکز، که خود یکی از علل عدم تأمین گاز شده ، افزود: ۲نفر سرمایه‌گذار درزمینهٔ توزیع سیلندر گاز نیز به استان معرفی کردیم که آمادگی و سرمایه و حتی زمین موردنظر این کار را در اختیاردارند.

,

 

,

معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری بندرلنگه اضافه کرد: در این دولت دستاوردهای خوبی را در زمینه‌های مختلف ازجمله عمرانی وزیر بنایی  داشته‌ایم و تغییرات خوبی در فضای شهری و روستایی و فرصت‌های شغلی نیز ایجادشده است!!!!!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه