اخبار داغ

28 بهمن جاری؛

آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن در نطنز برگزار می شود

آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن در نطنز برگزار می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز گفت: آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن در این شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز اظهار کرد: مرحله پنجم آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم، در دو مرحله شفاهی و کتبی هم‌زمان با سراسر کشور، روز پنج شنبه ۲۸ بهمن در دبیرستان پسرانه حضرت امام خمینی (ره) نطنز برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

حجت الاسلام مرتضی اکبری افزود: آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن در رشته‌های حفظ  جز ۳۰ و یک، جز ۳۰ و یک و دو، حفظ پنج جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۱۵ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل و حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می شود.

,

وی با بیان این که به برگزیدگان، مدرک معتبر از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اهدا می شود، افزود: در سال گذشته ۷۵ نفر در شهر نطنز شرکت کردند که تعداد ۳۴ نفر موفق به کسب رتبه‌های برتر شده و مورد قدردانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور قرار گرفتند.

,

رئیس اداره اوقاف نطنز اضافه کرد: مرحله پنجم آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم از اردیبهشت‌ماه سال جاری با محوریت بقاع متبرکه و در امامزادگان شاه سلطان حسین (ع)، احمد بن محسن (ع) و رقیه خاتون (س) برگزار شد.

,

وی خاطر نشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نطنز در راه لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب برای توجه به تربیت قرآن آموزان و حافظان قرآن، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه به کار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه