اخبار داغ

شبکه ارتباطی در رودان به کما رفت؛

قطعی سریالی خطوط تلفن همراه و اینترنت در رودان

قطعی سریالی خطوط تلفن همراه و اینترنت در رودان
برای چندمین بار است که در سال جاری تلفن های همراه شهرستان رودان به مدت طولانی قطع می شود و هیچ کس هم پاسخگوی این مشکل نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ تلفن همراه نیز بیشتر از سایر رسانه های ارتباطی و فن آوری های نوین توجه فردی را به خود جلب کرده است که تا قبل از همه گیر شدن این رسانه، اینکه چقدر جامعه متأثر از این فن آوری خواهد شد، محسوس نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

تأثیرات مثبت تلفن همراه بر همه کاملا مشهود است، تأثیراتی از قبیل؛تسهیل ارتباطات، کاهش موانع زمانی و مکانی در ارتباط، گسترش شبکه اطلاع رسانی و امکان همیشه در دسترس بودن و تبادل سریع اطلاعات،بطور جزئی از دیگر تأثیرات مثبت تلفن همراه، امکان استفاده از اینترنت در هر زمان و دسترسی به هر گونه اطلاعاتی در هر مکان است،همچنین تلفن همراه بستر مناسبی را برای سیستم های اطلاع رسانی جمعی فراهم می کند.

,

با توجه به اینکه این رسانه در زندگی روز مره مردم نقش مهمی را ایفا می کند ،متاسفانه شاهد قطعی طولانی این شبکه ارتباطی برای چندمین بار در شهرستان رودان در سال جاری هستیم که هیچ مسئولی هم در این خصوص هیچ پاسخ و توضیحی ارائه ننموده و یا اینکه عذر خواهی نداشته است.

,

این در حالی است که از بعدازظهر یکشنبه سوم بهمن ماه تا ظهر دوشنبه چهار بهمن ماه  شبکه تلفن همراه ،اپراتور های همراه اول و ایرانسل و همچنین اینترنت شهرستان به طور کامل قطع که علاوه بر اینکه مردم را از برقراری ارتباط باز داشته ، اختلالی که در خودپردازهاوکارتخوان های بانکی ایجاد شده بود،شهروندان و کسبه بازار را بامشکل جدی در خرید و فروش اجناس روبه رو کرده بود.

,

با اینکه در سال جاری این اتفاق که کلیه اپراتور های تلفن همراه موجود در شهرستان  برای مدت طولانی دچار مشکل شده و به طور کامل قطع شده بودند اما هیچ تدبیری برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی در دفعات بعد اندیشیده نشده و شهروندان در زمان هر بارندگی باید منتظر قطعی شبکه های تلفن همراه باشند.

,

با توجه به اینکه ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان در راستای هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی ها در هفته جاری به دستگاه های عضو مدیریت بحران شهرستان آماده باش داده بود، سوال اینجاست که اگر بحرانی شکل می گرفت آیا قطعی شبکه های تلفن همراه آن بحران را بیشتر نمی کرد؟یا اینکه امداد رسانی را با مشکلات زیادی مواجه نمی ساخت؟

,

لذا انتظار همه  مردم شریف رودان از مسئولین محترم شرکت مخابرات استان هرمزگان این است که تا حد امکان زیرساخت ها را بررسی کرده و مشکلات را برطرف نمایند تا شهروندان شاهد قطعی مداوم این شبکه ها نشوند و اگر هم شبکه دچار مشکلی می شود حداقل مسئول مربوطه علت قطعی را اعلام کرده و از مردم بابت این اختلال عذر خواهی کند که البته این خواسته نامعقولی نسیت بلکه حق هر شهروند است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه