اخبار داغ

رییس اداره فنی و حرفه ای گلپایگان :

۷۰ درصد تعهد سالانه در ۹ ماه تحقق یافته است/جوانان اوقات فراغتشان را در مراکز فنی و حرفه ای طی کنند

۷۰ درصد تعهد سالانه در ۹ ماه تحقق یافته است/جوانان اوقات فراغتشان را در مراکز فنی و حرفه ای طی کنند
شهبازی تصریح کرد: به طور متوسط بیش از۵۰ درصد حرفه آموزان این مرکز در رشته های مختلف وارد بازار کار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، رییس اداره فنی و حرفه ای گلپایگان گفت: ۷۰ درصد تعهد سالانه این مرکز در ۹ ماه تحقق یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

مجتبی شهبازی به مناسبت چهلمین سال تاسیس مرکز فنی و حرفه ای گلپایگان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دیار عالمان، عنوان کرد: تعهد سالانه این مرکز ۱۴۲ هزار نفرساعت بوده که با ۹۲ هزار و ۲۱۰ در عمل کرد ۹ ماه سال جاری ، ۷۰ درصد آن تحقق یافته است.

,

وی افزود: ۱۱هزار و ۶۵۰ نفر ساعت برای آموزش در جوار صنایع بوده است که در این ۹ ماه به ۲۰ هزار و ۱۰۰ نفر ساعت رسیدیم که تحقق دو برابری به تعهد را نشان می دهد.

,

رییس اداره فنی و حرفه ای گلپایگان آموزش های دیگر این مرکز را روستایی، بسیج سازندگی، دانشگاه، پادگانی، زندان و در جوار صنایع بیان کرد.

,

شهبازی  تصریح کرد: به طور متوسط بیش از۵۰ درصد حرفه آموزان این مرکز در رشته های مختلف وارد بازار کار می شوند.

,

وی با اشاره به واگذاری همه ی وام های اشتغال به اداره صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته یاد آور شد: این اداره وام ها را به عنوان اشتغال خانگی و با مجوز فنی حرفه ای و اداره تعاون، کار و امور اجتماعی به متقاضیان در صورت وجود اعتبار پرداخت می کند.

,

رییس اداره فنی و حرفه ای گلپایگان تبیین کرد: زیر شاخه های دو رشته ی رایانه و صنایع پوشاک در شهرستان گلپایگان شامل دریافت وام اشتغال می شود.

,

شهبازی آموزشهای فنی حرفه ای را در دو بخش دولتی و غیر دولتی ذکر و بیان کرد: آموزشگاه های غیر دولتی  در حوزه خدمات و با نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استاندارد های آموزشی آن به ارائه خدمت مشغول هستند.

,

وی  خاطر نشان کرد: آموزش های در مرکز شامل رشته های صنعتی و کشاورزی اداره رایگان به حرفه آموزان ارائه می شود.

,

رییس اداره فنی و حرفه ای گلپایگان  گفت: در مرکز هشت رشته در حال حاضر فعال است که کارآموزان در هر رشته می توانند در بیش از۳۰ حرفه آموزش ببینند.

,

شهبازی با بیان اینکه هر ماه می تواند آغاز یک دوره باشد، به جوانان توصیه کرد: اوقات فراغت خود را با حضور در مراکز فنی حرفه ای به آموزش مهارتها و ارتقای آنها اختصاص دهند تا پس از فراغت تحصیل در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشند.

,

وی در پایان مردم را به حضور در مرکز برای آگاهی از  دوره های تازه دعوت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه