اخبار داغ

پیام تبریک جنجالی تاجر عربستانی به ترامپ

پیام تبریک جنجالی تاجر عربستانی به ترامپ
شبکه های اجتماعی در عربستان عرصه جنجال درباره پیام تبریک یک تاجر عربستانی به ترامپ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ پس از آن که ترامپ رسما ریاست جمهوری ایالت متحده را تحویل گرفت؛ مسلط السبیعی تاجر معروف عربستانی با انتشار پیام تبریک به ترامپ در یک روزنامه عربستانی جنجال آفرین شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, ؛ پس از آن که ترامپ رسما ریاست جمهوری ایالت متحده را تحویل گرفت؛ مسلط السبیعی تاجر معروف عربستانی با انتشار پیام تبریک به ترامپ در یک روزنامه عربستانی جنجال آفرین شد. ,

 

,

وی در این پیام تبریک که به دو زبان عربی و انگلیسی منتشر شد خطاب به دونالد ترامپ نوشت: به شما به خاطر تحویل گرفتن ریاست جمهوری آمریکا تبریک می گویم و برایتان یک دوره سرشار از موفقیت و برای ملت آمریکا استمرار پیشرفت و شکوفایی آرزو دارم.

,


آنچه که موجب ناراحتی کاربران عربستانی شد انتشار پیام تبریک و یا محتوای آن نبود بلکه جنجال زمانی شروع شد که مشخص گردید بهای اعلان تبریک 67هزار ریال سعودی معادل 15هزار دلار آمریکا است.

,
,


کاربران تویتر با اختصاص دادن هشتک# مسلط یهنی ترامب ضمن انتقاد از وی خواستند که این پول ها را برای کارهای عام المنفعه هزینه کند.

,
,


اما السبعینی بی آن که به این انتقاد ها پاسخ دهد، گفت: هنوز از دولت آمریکا پاسخی دریافت نکرده ام و هیچ انتظاری نیز ندارم.

,
,


وی افزود: من به انتقادها اعتنا نمی کنم زیرا مطمئنم کار درستی انجام داده ام.

,
,

 

,

, ,


منبع: اسپوتنیک روسیه

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه