اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۲۰۰ درصدی سرعت رسیدگی به مطالبات مردم در سامانه ۱۹۷ اصفهان + تصاویر

افزایش ۲۰۰ درصدی سرعت رسیدگی به مطالبات مردم در سامانه ۱۹۷ اصفهان + تصاویر
سردار آقاخانی از افزایش دو برابری سرعت رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، سردار عبدالرضا آقاخانی امروز با حضور در مرکز نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به‌صورت مستقیم و چهره به چهره به مشکلات و مطالبات بیش از 300 نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت تلفنی و حضوری رسیدگی و دستورات لازم را به یگان‌های مربوطه ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش سرعت رسیدگی به مطالبات مردمی در سامانه 197 خبر داد و گفت: ارتباط مستقیم مردم با مسئولان نیروی انتظامی در جلسات ملاقات مردمی باعث شده که بیش از 80 درصد مشکلات، مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان در اسرع وقت پیگیری و رسیدگی شود و از تأخیر و معطل ماندن این مطالبات جلوگیری به‌عمل‌آمده است.

,

وی بیشترین علت مراجعه مردم به سامانه 197 در این هفته را مربوط به حوزه راهور، نظام‌وظیفه، آگاهی، کلانتری‌ها، ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها برای بهبود عملکرد پلیس و همچنین تقدیر و تشکر از عملکرد مأموران پلیس دریکی از مناطق شهر اصفهان عنوان کرد.

,

سردار آقاخانی از سامانه 197 به‌عنوان یکی از بهترین و مؤثرترین مراکز نیروی انتظامی یاد و اظهار کرد: این سامانه امروز به مآمن و پناهگاهی برای مردم تبدیل‌شده است، رسیدگی به‌موقع، سریع و دقیق به مطالبات در این مرکز باعث اعتماد روزافزون مردم به این سامانه و رضایتمندی بیشتر مردم از پلیس اصفهان شده است.

,

گفتنی است، جلسات ملاقات مردمی با فرمانده انتظامی استان اصفهان روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا 11 صبح در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان شهید آیت اله صدوقی، طبقه فوقانی کلانتری 14 برگزار می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه