اخبار داغ

در جلسه معارفه شهردار دولت آباد مطرح شد؛

شهردار جدید و اعضای شورا وارد حواشی نشوند/بهره برداری از قطعه اول کنار گذرگاه شرق در سال ۹۶

شهردار جدید و اعضای شورا وارد حواشی نشوند/بهره برداری از قطعه اول کنار گذرگاه شرق در سال ۹۶
محمودآبادی گفت: از شهردار جدید تقاضا دارم وارد حواشی نشود و تمام همت خود را برای مردم و رفع مشکلات مردم و انجام خدمت صرف کند، همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد می خواهم وارد حواشی نشوند و خالصانه برای مردم کار کنند و با وحدت و همدلی و هم افزایی برای خدمت به مردم تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، امام جمعه دولت آباد امروز در ابتدای سخنان خود در مراسم تکریم شهردار سابق دولت آباد و معارفه شهردار جدید به روایتی از حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد که ایشان به صفات افراد عاقل اشاره کرده اند و اولین صفت را حلم و بردباری برشمرده اند یعنی اینکه فرد نسبت به کسانی که جهالت به او دارند، حلیم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی افزود: فرد عاقل کسی است که اگر فردی به او ظلم کرد، از او می گذرد، نسبت به زیردستان تواضع می کند، با کسی که بالاتر از او است در به دست آوردن نیکی ها مسابقه می گذارد و زمانی که اراده می کند صحبت  کند اول تفکر می کند اگر خیر است صحبت می کند و بهره می برد و اگر صحبتش خوب نیست لب به سخن نمی گشاید و سالم می ماند.

,

وارد شدن به حواشی، مانع پیشرفت می شود

, وارد شدن به حواشی، مانع پیشرفت می شود,

وی تاکید کرد: کسی که مسئولیت دارد نباید وارد حاشیه ها شود چون برخی اوقات حاشیه بیشتر از متن شده و مانع پیشرفت می شود بنا بر این؛ این روایت را باید همه افراد خصوصا کسانی که دارای مسئولیت هستند، آویزه گوش خود کنند.

,

محمودآبادی با بیان اینکه اکثر مردم دولت آباد از عملکرد اطهری فر شهردار سابق دولت آباد اظهار رضایتمندی کرده اند، گفت: از شهردار جدید تقاضا دارم وارد حواشی نشود و تمام همت خود را برای مردم و رفع مشکلات مردم و انجام خدمت صرف کند، همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد می خواهم وارد حواشی نشوند و خالصانه برای مردم کار کنند و با وحدت و همدلی و هم افزایی برای خدمت به مردم تلاش کنند؛ چراکه حق مردم ولایی و شهیدپرور دولت آباد چیزی جز خدمت نیست.

,

مسئول قرارگاه فرهنگی برخوار ادامه داد: به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نزدیک می شویم و الان بهترین فرصت برای ما مسئولان است که با اقدامات شایسته خود مردم را دلگرم به همراهی نظام و انقلاب کنیم؛ چراکه اگر ما مسئولان در انجام وظایف خود کوتاهی کنیم، این کم کاری به پای نظام نوشته می شود و دشمن هم دنبال استفاده از همین فرصت ها است.

,

شهرداری ها، ویترین نظام جمهوری اسلامی هستند

, شهرداری ها، ویترین نظام جمهوری اسلامی هستند,

شهردار سابق دولت آباد در این جلسه گفت: شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو در شهر تهران پیامی برای همه ما داشت، اینکه عرصه مدیریت شهری عرصه بسیار مهمی است، عرصه عشق و تدبیر و تلاش و کار است؛ چراکه سرنوشت بیش از ۷۰ درصد مردم که در کشور شهرنشین هستند به دست شهرداری ها رقم می خورد و ما باید این سرنوشت را جدی بگیریم.

,

علیرضا اطهری فر افزود: شهرداری ها ویترین نظام جمهوری اسلامی هستند و بار مهم مسئولیت عمرانی و فرهنگی شهرها را بر دوش می کشند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم دولت آباد آینه تمام نمای در صحنه بودن و قدردان بودن و همراه بودن هستند، عنوان کرد: یکی از مولفه های مهم این شهر منطقه صنعتی یک هزار و ۷۰۰ هکتاری و چسبیدن آن به مرکز استان است که نمونه این منطقه صنعتی را در کشور نداریم، همچنین وجود علما و فرهیختگان، مردم انقلابی، شهدا و فرهنگیان فراوان، نشان از اهمیت بالای شهر دولت آباد است که همه باید تلاش کنیم تا اندازه و مرتبه این شهر به حد واقعی و شایسته خود برسد.

,

فعالیت ۱۶ شهردار در دولت آباد از ابتدا تا کنون

, فعالیت ۱۶ شهردار در دولت آباد از ابتدا تا کنون,

فرماندار شهرستان برخوار در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد جمعیت شهرستان برخوار شهرنشین هستند که این میزان بالاتر از میانگین استان است، خاطرنشان کرد: از ۳۸ سال گذشته تا کنون، تعداد ۱۶ شهردار در دولت آباد خدمت کرده اند که اولین شهردار (جزایری) در سال ۵۷ منصوب شده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در ادامه گفت: با توجه به حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو در شهر تهران، جلساتی در روزهای اخیر در استان به منظور بررسی نقاط آسیب پذیر استان تشکیل شد و برنامه های خوبی مصوب و پیش بینی شده است که لازم است در شهرستان برخوار نیز نقاط آسیب پذیر شهری به زودی رفع شود تا حادثه ای مانند آتش سوزی ساختمان پلاسکو را شاهد نباشیم.

,

محمدعلی طرفه در ادامه به اقدامات اخیر در خصوص اجرای پروژه های شهرستان برخوار اشاره کرد و گفت: پس از گذشت ۹ سال از توقف پروژه کنار گذر شرق، این پروژه در سال جاری کار خود را آغاز کرد.

,

وی افزود: پروژه کنار گذر شرق که در کنار شهرستان برخوار قرار دارد از حدود ۵۰ کیلومتری آزادراه اصفهان – کاشان آغاز و به طرف جاده شیراز به طول ۹۰ کیلومتر است که دو قطعه آن در محدوده برخوار است و ۳۰ کیلومتر اول آن تا شهر کمشچه برخوار تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

,

این مسئول استانی ادامه داد: رینگ چهارم محدوده ترافیکی شهر اصفهان، از دیگر پروژه هایی است که با اراضی و محدوده های حریم برخوار ارتباط دارد که اخیرا آغاز شده و بحث های ترافیکی این منطقه با اجرای این طرح مرتفع می شود.

,

طرفه در ادامه برخوار را شهرستانی با ظرفیت ها و پتانسیل های بالا برشمرد و وجود علمایی چون آیت الله ناصری دولت آبادی، آستان ملکوتی امامزاده ابراهیم علیه السلام و … را علت این ادعای خود برشمرد.

,

در پایان رضا اخوان شهردار جدید دولت آباد گفت: برنامه ما در آینده انجام موارد قانونی و همه فعالیت ها در چارچوب قانون، قانون و ضوابط قانونی است.

,

از افراد حاضر در این مراسم می توان به کمالی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و شهرداران، بخشداران و دیگر مسئولان شهرستان برخوار اشاره کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه