اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی؛

یک‌هزار و ۲۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات استان ارسال شده است/ در بخش ویژه اقتصاد مقاومتی ۳۶نفر شرکت کرده‌اند

یک‌هزار و ۲۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات استان ارسال شده است/ در بخش ویژه اقتصاد مقاومتی ۳۶نفر شرکت کرده‌اند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و رئیس سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی، گفت: یک‌هزار و ۲۵۰اثر به تارنمای این جشنواره ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمد محمدپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 250 اثر به تارنمای این جشنواره ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: در بخش جنبی با عنوان ارس؛ بستر‌ساز توسعه منطقه‌ 31 اثر از 19 شرکت کننده ارسال شده است.

,

محمدپور ادامه داد: در بخش حرفه‌‌ای یک هزار و 123 اثر از 191 شرکت کننده ارسال شده که 302 اثر از 110 شرکت کننده در بخش سرمقاله، مقاله و یادداشت است.

,

رئیس سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی، افزود: در عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری) 18 اثر از 10 شرکت کننده و در زمینه گرافیک و صفحه آرایی ویژه مطبوعات نیز 47 اثر از 18 نفر ارسال شده است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در زمینه تیتر 185 اثر از 77 نفر، خبر 54 اثر از 39 نفر، مصاحبه 182 اثر از 85 نفر، گزارش خبری و غیر خبری 260 اثر از 114 نفر، کاریکاتور 12 اثر از چهار نفر و طنز مکتوب 63 اثر از 14 نفر ارسال شده است.

,

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، تشریح کرد: در بخش ویژه در ارتباط با شعار سال (‌اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل) 54 اثر از 36 شرکت کننده، احیای دریاچه ارومیه 31 اثر از 21 نفر و در بخش روابط عمومی‌‌های رسانه محور 11 اثر از پنج نفر ارسال شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه