اخبار داغ

اعزام ۸۸ دانش آموزدختر رودانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اعزام ۸۸ دانش آموزدختر رودانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
۸۸ نفر ازدانش آموزان دختر رودانی در قالب دو کاران به مدت ۴ روزبه مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛با بدرقه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رودان و معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش رودان ،۸۸نفراز دانش آموزان  دختر رودانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

عبدالله عبدی بحرینی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودان در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اظهار کرد: نیاز مبرم است که دانش آموزان بعنوان نسل های بعدی انقلاب با روحیه شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بطور ملموس در بازدیدهای میدانی این حقیقت را درک کننده که اگر امروز در اوج عزت و اقتدار هستیم به حرمت و برکت جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

,

وی با بیان اینکه ۸۸ دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم از ۱۲ آموزشگاه در این اردو حضور دارند، افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این اردو معنوی بمدت ۴ روز از مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس در هویزه ،فکه ،شلمچه ،اروند و معراج شهداء دیدن می کنند.

,

معاون پرورشی و تربیت بدنی رودان ایثار و مجاهدت در راه خدا را از مولفه های اصلی رزمندگان و جوانان انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین پاسداری از حریم ایران اسلامی و تایید راه شهداست.

,

عبدی بحرینی با بیان اینکه در هر کاروان یک سرپرست، روحانی، راوی و پلیس یار دانش آموزان را همراهی می کنند، خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد ۱۰ اتوبوس  و تعداد ۴۴۰ نفر از دانش آموزان در قالب ده کاروان به این اردوها اعزام شدندکه از همکاری سپاه ناحیه رودان در جهت هماهنگی واعزام دانش آموزان تقدیر و تشکر می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه