اخبار داغ

مدیر عملیات، رئیس HSE و حراست نفت و گاز گچساران برکنار شدند

مدیر عملیات، رئیس HSE و حراست نفت و گاز گچساران برکنار شدند
به دستور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب مدیر عملیات، رئیس HSE و حراست نفت و گاز گچساران برکنار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل ، به گفته روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، با گذشت کمتر از یک هفته از وقوع حادثه نشت گاز در واحد بهره برداری نرگسی که منجر به مسمومیت شدید و فوت 3 نفر از کارکنان پیمانکار پروژه تعمیرات اساسی شد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، دوشنبه 4 بهمن 95 دستور برکناری مدیران و سرپرستان مرتبط با این حادثه را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل ,

بیژن عالی پور در این دستور مدیر عملیات، رئیس HSE و رئیس حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و رئیس HSE و مسؤول نظارت بر تعمیرات اساسی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب را از سمت خود خلع کرد.

,

با بررسی های به‌عمل آمده علاوه بر تقصیر و کوتاهی پیمانکار در زمینه عمل به مقررات ایمنی، این افراد نیز به تناسب مسؤولیت خود با سهل‌انگاری و عدم اجرای دقیق مقررات مندرج در پروانه کار، در بروز حادثه مقصر بوده اند.

,

لازم به ذکر است پیش از این نیز مسؤولان نوبت‌کاری روز و شب کارخانه بهره‌برداری نرگسی از سمت خود عزل شده بودند.

,

گفتنی است موضوع حادثه ناگوار واحد بهره‌برداری نرگسی هم‌زمان توسط دستگاه قضایی و کمیته تخلفات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال پیگیری و رسیدگی است.

,

حادثه نشت گاز  H2S در واحد بهره برداری نرگسی روز چهارشنب 29 دی‌‎ماه حین تعمیرات اساسی این واحد رخ داد که پنج تن از کارکنان شرکت پیمانکار دچار گاز گرفتگی شدند.

,

به گزارش خبرنگار این پایگاه خبری، واحد بهره برداری نرگسی در محدوده عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه