اخبار داغ

از ٧ بهمن ماه/

پیش‌فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد

پیش‌فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، با تاخیر و از ساعت ٨ صبح هفتم بهمن ماه جاری در استان آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با توجه به بر طرف شدن اختلال در سایت فروش بلیت جشنواره که به علت ازدحام و استقبال فوق العاده علاقه مندان خرید مکانیزه  بلیت در تهران حادث شد، فروش بلیت جشنواره در بخش استانی با تاخیر و از ساعت ٨ صبح روز پنج شنبه ٧ بهمن از طریق سایت cinogram.com  آغاز و راس ساعت ١٢ ظهر روز یکشنبه ١٠ بهمن پایان می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

سلیمی راد ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بلیت خود را خریداری کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد قیمت هر قطعه بلیط تکی هشت هزار تومان و قیمت فروش بسته ای با تخفیف شش هزار تومان تعیین شده است.

,

گفتنی است جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در سینما هنر یاسوج با ١٦ فیلم در دو سانس از ١٤ لغایت ٢١ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه