اخبار داغ

استارت موتور انتخابات زده شد:

تجلیل از دانش آموزان یا میتینگ تبلیغاتی شورای شهر+ عکس

تجلیل از دانش آموزان یا میتینگ تبلیغاتی شورای شهر+ عکس
شهرداری و شورای شهر بندرکنگ مراسمی برای تجلیل از دانش آموزان برتر و قبول شدگان کنکور سراسری ۹۵ برگزار کرد که این مراسم به دور از عنوانش حواشی به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مـــــرواریـــــد نــــیـــوز:دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بر اساس موافقت شورای نگهبان در 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، که بر اساس جدول زمانبندی تعیین‌شده داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا می‌توانند از تاریخ 30 اسفندماه سال جاری تا 6 فروردین‌ماه سال 96 نسبت به ثبت‌نام و شرکت در انتخابات شوراها اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مـــــرواریـــــد نــــیـــوز:,

 

,

کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آنها از 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است.

,

 

,

اگرچه زمان تبلیغات رسمی داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی هر دوره از انتخابات حدود چندین روز پیش از برگزاری انتخابات است، ‌اما تبلیغات زود هنگام کاندیدهای احتمالی را زیاد شنیده و دیده ایم از برگزاری مراسمات مختلف با اسم های گوناگون تا مصاحبه با رسانه های مختلف در ایام انتخابات.

,

 

,

به همین منظور عصر پنجشنبه شهرداری بندرکنگ برای اولین بار در بندرکنگ مراسمی رو برگزار کرد که قرار بود از دانش آموزان برتر و قبول شدگان کنکور سراسری 95 تجلیل شود .

,

 

,

این مراسم که با حضور حضرت آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه همراه بود وی در باب علم دانش برای دانش آموزان مطالبی را ایراد نمود .

,

 

,

و ادامه و اتمام سخنرانی آیت الله رکنی به شکل شگفت آوری از اعضای شورای بندرکنگ به عنوان شورای نمونه استان با اهدای لوحی از طرف ارسلان بهاری میمندی که هم اکنون فرماندار بندرلنگه و سابقا" مدیرکل دفتر امور شهری و شورا بوده است در مقابل رای اولی ها حاضر در مراسم تقدیر و تشکر شد.

,


,
, ,
,

 

,

جالب توجه اینجاست این لوح که تقدیم اعضای شورای شهر بندرکنگ شد به مناسبت 9 اردبیهشت روز ملی شورا در تاریخ 95/5/4 صادر و در تاریخ 30 دی ماه مورد استفاده قرار گرفت.

,

 

,

اما قابل توجه تر از آن پوشش خبری بود که توسط روزنامه دریا در تاریخ 95/11/3 روز یکشنبه در صفحه هفتم به صورت گزارش ویژه به چاپ رسید که جای بسی تامل است.

,

 

,

, , ,

متاسفانه این اتفاقات در حالی رخ میدهد که مقام معظم رهبری بارها گوشزد نموده اند از ورود زود هنگام به مسائل انتخاباتی و درگیر نمودن افکار عمومی پرهیز شود.

,

 

,

گفتنی است، تبلیغات پیش ازموعد، غیر قانونی بوده و طبق قانون انتخابات مستوجب برخورد مراجع نظارتی خواهد بود.

,

 

,

حال باید منتظر واکنش مسئولان نظارتی انتخابات شهرستان در برابر این قانون شکنی های آشکار کاندیداهای عجول و شیفته خدمت! که باعث تخریب فضای سالم انتخابی می شوند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه