اخبار داغ

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان:

جعل امضای تشکل های دانشجویی برای وصل کردن آنها به جریان سیاسی خاص است

جعل امضای تشکل های دانشجویی برای وصل کردن آنها به جریان سیاسی خاص است
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان بسیاری از امضاهای بیانیه انجمن های اسلامی و تشکل های دانشجویی در رابطه با مقصر ساختمان پلاسکو را جعلی خواند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با مطالبه گر ضمن تکذیب امضای بعضی از تشکل های دانشجویی در بیانیه اخیر منتشر شده در پایگاه خبری عصر دانشجو گفت: تعداد زیادی از این تشکل ها اساسا وجود خارجی ندارند و از جمله اینکه دانشگاه آزاد سراوان اصلا جامعه اسلامی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطالبه گر,

وی گفت: گردانندگان سیاست پیشه این پایگاه های خبری پیش ازاین نیز دست به تقلب های مشابه زده بودند.

,

دانیال اسدالهی گفت: تشکل های دولت ساخته موجود در مجموعه انجمن های اسلامی ماهیت جنبش دانشجویی خود را از دست داده اند و از این طریق ضمن تامین خوراک برای رسانه های بیگانه ، به پیاده نظام سیاسی احزاب خاصی تبدیل شده اند.

,

وی ادامه داد: اگر این تشکیلات آزادگی می داشت هرگز دست به چنین کاری نمی زدند اما متاستفانه دستوراتی که به انها ابلاغ می شود را انجام می دهند.

,

اسد الهی گفت: عقبه فکری جریان های امریکا دوست در ایران همان نهضت آزادی هستند و در سیاست برای آنها هدف کاملا وسیله را توجیه می کند!.آنها از اتفاقاتی که قلب ملت را بشدت به درد می آورد برای اهداف سیاسی استفاده می کنند.

,

وی گفت: اگر شعار "ما بیشماریم" این گروه ها واقعیت داشت هرگز از جعل امضا برای از میدان بدر کردن رقبای انتخاباتی احتمالی استفاده نمی کردند.

,

وی در پایان گفت: ما این مسئله را پیگیری حقوقی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه