اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت لرستان مطرح کرد:

افزایش 5 هزار نفری اعزام لرستانی ها به عتبات عالیات

افزایش 5 هزار نفری اعزام لرستانی ها به عتبات عالیات
مدیرکل و زیارت لرستان گفت: در ۱۱ ماهه نخست سالجاری ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر از استان به عتبات عالیات اعزام شده اند که در مدت مشابه سال قبل شش هزار و ۳۰۰ نفر اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، محمد خسروی شامگاه دوشنبه در اولین گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات لرستان که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرحی در قالب طرح اعزام استانی به سازمان حج و زیارت دادیم که کار بسیار سنگینی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

وی با بیان اینکه در این طرح ابتدا سیستم های حرکت، اسکان و تغذیه داخل کشور اصلاح شد، عنوان کرد: در عراق نیز زائران لرستان در بدترین هتل ها اسکان داده می شدند که این وضعیت نیز اصلاح شد.

,

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه لرستان در حال حاضر پنج هتل در کشور عراق دارد، ادامه داد: مدیران استانی مستقر در کشور عراق داریم که برنامه های فزهنگی بسیار ارزشمندی برگزار می کنند.

,

خسروی با اشاره به اینکه با این طرح اشتغالزایی کرده و ۱۵ نفر نیروی ثابت در عراق داریم، تصریح کرد: در ۱۱ ماهه نخست سالجاری ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر از استان به عتبات عالیات اعزام شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که شش هزار و ۳۰۰ نفر بوده رشدی حدود دو برابری داشته است.

,

وی با بیان اینکه کیفیت هتل های اسکان لرستانی ها در عراق دو برابر شده است، افزود: در ۱۱ ماهه نخست سالجاری ۱۱۵ کاروان بیشتر از مدت مشابه سال قبل از لرستان به عتبات عالیات اعزام شده است.

,

مدیرکل حج و زیارت لرستان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های استان خود به نحو مطلوب بهره ببریم و از روحانیون نخبه استان خود استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه