اخبار داغ

یادداشت/ رضا رنجوری مقدم

جناب استاندار کمی به فکر مردم رنج دیده سیستان باشید

جناب استاندار کمی به فکر مردم رنج دیده سیستان باشید
جناب استاندار کمی به فکر مردم رنج دیده سیستان باشید تا اندکی تحول و در پی آن امید در زندگی مردمان این دیار ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اوشیدا؛ جناب آقای اوسط هاشمی آیا با پیشینیه مردم سیستان آشنایی دارید؟ از صدر اسلام که کنار امام علی(ع) ایستادند تا اولین خونخواهی امام حسین(ع) مردم این دیار بگویم یا از تاریخ انقلاب، از سیدمحمدتقی حسینی یا سردار حاج قاسم میرحسینی، از ۱۸۰۰ شهید سیستان بگویم یا دانشمندان سیستانی.

جناب اوسط خان هاشمی آن قدر گرفتار سیاست بازی شده اید که دلیر مردان این سرزمین را فراموش کردید.

خبر استاندار برتر استانی شما را شنیدم گوارای شما و خانواده محترمتان.

امابزرگوار نیم نظری هم به مردم این طرف استان بیندازید؛ گویا تذکرهای به حق امام جمعه محترم زابل به گوش شما نمی رسد، گویا صدای رنج کشیده مردم دارالولایه را نشنیده می گیرید.

گویی کوچ و مهاجرت عظیم مردم و کارآفرینان این خطه برای شما مهم نیست وگرنه حتما فکری برای آن می اندیشیدید.

بنده به عنوان خانواده انقلابی که قبل انقلاب چوب حکومت ستمکار شاه را خورده ایم و پای درخت انقلاب دو شهید ویک جانبازداده ام و به عنوان یک بسیجی پیرو خط امام و ولایت از شما درخواست میکنم بیشتر به فکر این مردم سخت کوش و با نجابت این خطه باشید.

در فرازی از سخنان سردار شهید اسحاق رنجوری مقدم انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است بنابراین اوسط هاشمی انتظار می رود تمام توان خود را برای مردم دیار سیستان و بلوچستان به کار برده تا شاهد رفع محرومیت از چهره این دیار باشیم نه اینکه روز به روز بیشتر شاهد فقر و بیکاری مردم باشیم.

جناب استاندار برای نمونه شدن فقط کلنگ زدن کافی نیست چرا که در طی این مدت نه تنها عملکرد مطلوب از شما را شاهد نبودیم بلکه تنها شاهد بر زمین خوردن کلنگ کارخانه لاستیک سازی، کارخانه کاشی وسرامیک و... بوده ایم و هیچ گونه اشتغالزایی را در این راستا مشاهده نکرده ایم.

شهدا چه می‌گویند؟ آنها می‌گویند ما در زمانه‌ی خود مردانه رفتیم، حالا نوبت شماست بنابراین مبادا با حرفتان یا قدمتان کاری کنید که زحمت ما هدر برود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه