اخبار داغ

امام جمعه بندرترکمن:

بیوترورسیم یکی از مهمترین برنامه های آمریکا در نابودی مسلمانان است

بیوترورسیم یکی از مهمترین برنامه های آمریکا در نابودی مسلمانان است
امام جمعه بندرترکمن گفت: تغذیه و بیوترورسیم مهمترین برنامه آمریکا و کشورهای وابسته به آنان است تا در دستکاری مواد غذایی به مرور زمان مسلمین را نابود کند تا در نسلهای آینده به شدت این سیاستها اثر گذار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام محمدصالح منصوری در جمع اعضای جبهه فرهنگی بندرترکمن با اشاره به برنامه ریزی های دقیق آمریکای جهانخوار در زوایای زندگی و حتی تغذیه مسلمانان اظهار داشت: استکبار جهانی برای لحظه لحظه از زندگی و تغذیه کشورهای اسلامی  نقشه و طرح دارد تا به اهداف کثیف خود برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

 وی افزود: در 2 الی 3 سال اخیر این مساله در کشور های اسلامی به خوبی رشد کرده و مشهود است از جمله تغذیه ما که می توان به تبلیغات وسیع شرکت های آمریکایی و صهیونیستی از جمله پپسی و کولا در ایران اشاره کرد که متاسفانه در حال حاضر وجه عادی به خود گرفته است.

,

امام جمعه بندرترکمن  با اشاره به بی توجهی  وغفلت مسولین در ورود محصولات شرکتهای آمریکایی و صهیونیستی به کشور تصریح کرد: آمریکا دلش به حال مسلمانان نسوخته است ، چطور در زمینه تکنولوژی وعلم حاضر نیست حتی شمه ای در اختیار ما قرار گیرد اما مواد اصلی محصولی چون پپسی را می دهد!

,

وی ادامه داد: تمام مواد غذایی که از سوی آمریکا به کشورهای اسلامی ارسال می شود کاملا دقیق و برنامه ریزی شده است چراکه وقتی حریف مسلمانان نمی شود از طریق تغذیه و موارد دیگر وارد عمل شده تا پیکر مسلمین را مسلول سازد.

,

منصوری خاطر نشان کرد: تغذیه و بیوترورسیم مهمترین برنامه آمریکا و کشورهای وابسته به آنان است تا در دستکاری مواد غذایی به مرور زمان مسلمین را نابود کند تا در نسلهای آینده به شدت این سیاستها اثر گذار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه