اخبار داغ

معاون فرماندار بندرترکمن:

راه اندازی قطار گردشگری گام موثری در رونق و شکوفایی اقتصاد شهرستان خواهد بود

راه اندازی قطار گردشگری گام موثری در رونق و شکوفایی اقتصاد شهرستان خواهد بود
معاون فرماندار بندرترکمن در خصوص افتتاح قطار گردشگری بندرترکمن اظهار داشت: با توجه به ظرفیتهای خوب و مستعد گردشگری بندرترکمن راه اندازی این قطار گام موثری در رونق و شکوفایی اقتصاد شهرستان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ،  سید صادق شیرنگی با اشاره به افتتاح رسمی قطار گردشگری بندرترکمن به گرگان در مصاحبه با خبرنگار آوای ترکمن اظهار داشت: این تور تفریحی با تلاش و پیگیری های شهرداری بندرترکمن صبح امروز آغاز و به مرحله اجرا درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

شیرنگی افزود: هدف از این تور تفریحی تقویت گردشگری منطقه و شناساندن ظرفیت و پتانسیلهای شهرستان به هم استانی های عزیز می باشد.

,

وی تصریح کرد:این قطار گردشگری روزهای دوشنبه آمادگی دارد از گرگان به اسکله حرکت نموده و مسافران را جابجا کند.

,

شیرنگی اذعان داشت: برای استفاده بیشتر گردشگران از این تورهای تفریحی در ایام تعطیلات عید نوروز و تعطیلات تابستان این قطار گردشگری همه روزه آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران می باشد.

,

معاون فرماندار بندرترکمن با اشاره به وجود پتانسیلهای موجود شهرستان برای رونق اقتصادی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیتهای خوب و مستعد گردشگری بندرترکمن راه اندازی این قطار گام موثری در رونق و شکوفایی اقتصاد شهرستان خواهد بود.

,

شایان ذکر است افتتاح رسمی و استقبال از قطار گردشگری با حضور جمعی از مسولین شهرستان و مدیر کل راه آهن شمال شرق برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه