اخبار داغ

آنچه در جلسه شورای اداری شهرستان لنده گذشت:

حمله تند مسئولان لنده ای به ائمه جمعه و منتقدان برجام/ واکنش به اظهارات فرماندار لنده

حمله تند مسئولان لنده ای به ائمه جمعه و منتقدان برجام/ واکنش به اظهارات فرماندار لنده
اولین جلسه شورای اداری بهمن ماه شهرستان لنده با حضور رئیس و دبیرشورای اداری در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این در حالی آغاز شد که حاشیه های فراوانی به همراه داشت و برخی از مسئولان ضمن حمله به ائمه جمعه اظهارکردند که دوران تریبون های یک طرفه به سرآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازخبرلنده، اولین جلسه شورای اداری بهمن ماه شهرستان لنده در حالی آغاز شد که در ابتدای این جلسه بیشتر مسئولان حاضر در جلسه از عدم اطلاع رسانی فرمانداری جهت شرکت در این جلسه گلایه مند بودند و برخی نیز با تاخیر به جلسه آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده،,

, ,

*برخی مسئولان جواب مکاتبات را با انشاء می فرستند

,

, ,

در ابتدای جلسه حسنعلی حسن پور دبیرشورای اداری شهرستان لنده ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای آتش نشان، کار آنان را حماسه ای جاودان در کشور دانست.

,

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد برخی ادارت شهرستان لنده به دلیل عدم ارسال به موقع برخی مکاتبات گلایه کرد وگفت: برخی ادارات جواب مکتبات را آن گونه که باید نمی فرستند و برخی دیگر بانوشتن انشاء برای فرمانداری ارسال می کنند.

,

دبیر شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: کنترل خودروهای پخش مواد غذایی در سطح شهرستان می بایست از طریق نهادهای قانونی و امنیتی صورت گیرد و از مسولین نظارتی در خواست کرد تا ضمن نظارت لازم از سلامتی موادغذایی توزیع شده نیز اطمنیان حاصل شود.

,

وی تاکیدکرد: مسولان ادارات حق استفاده از خودروی دولتی در ساعات غیر اداری را ندارند و در صورت مشاهده با آنان برخوردخواهد شد.

,

 

,

*تخریب کاسب کارانه دلواپسان با استفاده از تریبون های یک طرفه

,

, ,

در ادامه این جلسه دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت:کاری که آتش نشان در ساختمان پلاسکوی تهران انجام دادند فراتر از تصور بود که با ایثار و فداکاری آتش نشان صورت گرفته است.

,

وی افزود: تحلیل های کور و غیرمنطقی از برجام باید همراه با نقدمنصفانه باشد، تخریب کاسب کارانه و ناامیدانه باعث نابودی جامعه می شود.

,

سرپرست فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: عده ای حتی معنی برجام را نمی دانند، زیرا برجام یک سند حقوقی، سیاسی، اقتصادی است.

,

* بدعهدی امریکا در تمام زمینه ها برای ما روشن است

,

وی تاکیدکرد: بدعهدی امریکا در تمام زمینه ها برای ما روشن است ولی تندروی روی آنان باعث فراهم کردن مسیر برجام شده است.

,

کریمی نژاد اظهارکرد: برخی ها در زمانی که ملت برای یک کسیه برنج صف می کشیدند را نمی بینند و امروز فقط به برجام حمله می کنند.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: دایره واژگان برخی آنقدر محدود است که تلاش فرزندان زحمت کش انقلاب را نمی بینند.

,

کریمی نژاد گفت: اگر دولت تدبیر و امید نبود الان ایران یک کشور ونزوئلازیشن با تورم بالای 60درصد و یا کشورهای افریقایی باید مقایسه می شدیم که بعداز سال 84 به دلیل عدم شفافیت به رتبه 134جهان رسیده ایم.

,

وی در ادامه تاکید کرد: با دیپلماسی ظریفانه و رهبری حکیمانه و قدرت امنیتی  نظامی جمهوری اسلامی توانستیم ایران هراسی را بر داریم و آمریکا و اروپا را دونصف کنیم.

,

, ,

*دوران تربیون های یک طرفه گذشته است

,

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده با گلایه از ائمه جمعه اظهارکرد: در برخی نمازجمعه ها مسائلی مطرح می شود و یا نقدهای بیان می شود که برخی ها در جهت اصلاح امور است و برخی دیگر غیر کارشناسی شده بیان می شوند.

,

وی تاکیدکرد: امروز همه به لطف شبکه های اجتماعی حقایق جامعه را خوب می فهمند و دوران تربیون های یک طرفه گذشته است.

,

کریمی نژاد در ادامه به سفر قریب الوقع استاندارکهگیلویه وبویراحمد به شهرستان لنده اشاره کرد وگفت: مسئولان ادارات و نهادها مسائل و مشکلات ادارات خود را با استفاده از تیم کارشناسی خود رصد کنند برای فرمانداری ارسال کنند.

,

 وی تاکیدکرد: امروز هرچه داریم به برکت خون شهیدان و بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده از مسئولان خواست تا برنامه های دهه مبارک فجر به بهترین شکل ممکن و بامشارکت مردم برگزارشوند.

,

 

,

*16کمیته اجرایی برنامه های ستاد دهه فجر در شهرستان لنده هستند

,

, ,

در ادامه نیز حجت الاسلام سید محمود الهی نیا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اظهارکرد: دستاوردهای عظیم دهه فجر باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب در قالب برنامه های مختلف بیان شود.

,

وی اظهارکرد: ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان لنده با 16کمیته فعالیت هاو جشن های این دهه را در سطح شهرستان لنده برگزار خواهدکرد.

,

 

,

*کنایه به دلواپسان و برکات برجام

,

, ,

در این جلسه سیف الله محمدی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش لنده با نیش و کنایه به دلواپسان از برکات برجام گفت و با استفاده از دست نوشته ای که در اختیار داشت خلاصه ای از برکات برجام را برشمرد وگفت :لغو تحریمهای مربوط به همکاری های هسته ای صلح آمیز، لغو تحریمهای مربوط به نقل و انتقال و مبادله طلا و امثالهم، حفظ ماهیت آب سنگین اراک، لغو تحریمهای پیشگیرانه، لغو تحریمهای خدمات رسانی بانکی، لغو تحریم خودرو و صنایع، لغو تحریمهای واردات محصولات بیمه و لغو تحریم های نفت و گاز و پتروشیمی بود.

,

وی در ادامه خطاب به ائمه جمعه و تریبون داران اظهارکرد: امیدواریم تریبون داران در راستای وحدت گام بردارند.

,

 

,

*گلایه از عدم تخصیص اعتبار برای تکمیل مخزن 1000مترمکعبی آب شرب شهرک های لنده

,

, ,

در ادامه این جلسه محمد راکبی زاده رئیس اداره آب وفاضلاب شهری لنده نیز با گلایه از کمبود اعتبارات عمرانی اظهارکرد: خشکسالی، بحران کمبود آب از مهمترین عواملی هستند که کشور را تهدید می کنند که این امر نیز شامل شهرستان لنده خواهدشد.

,

وی افزود: افت فشار آب شهر لنده باعث شده که در فصل تابستان آب به درستی به شهرک های فجر و شهید رجایی نرسد و به همین منظور مخزن 1000مترمکعبی برای شهرک های لنده احداث شد که با پیشرفت 30درصدی غیرفعال است.

,

رئیس اداره آب وفاضلاب شهری لنده تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه بیش از شش میلیارد ریال است که تنها هشتصدو شصت میلیون ریال از این اعتبار به پیمانکار تخصیص یافت و این در حالی است که پیمانکارپنج میلیاردو 400میلیون ریال مطالبات دارد.

,

راکبی زاده گفت: با توزیع اوراق مشارکت می توان ضمن پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار این پروژه را به سرانجام رساند.

,

در ادامه نیز اسماعیل زراعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایرج جرنده مسئول شعبه اقماری بیمه تامین اجتماعی لنده، خسرو ارشاد مسئول اتاق اصناف، نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی، مختار مشهدی زاده رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده به بیان نکته نظرات و برنامه های پیشنهادی خود در خصوص نحوه اجرای برنامه های دهه فجر پرداختند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه