اخبار داغ

رییس اداره ورزش و جوانان سرشت:

ورزشکاران در چارچوب مقررات فدراسیون ها در مسابقات شرکت کنند

ورزشکاران در چارچوب مقررات فدراسیون ها در مسابقات شرکت کنند
رییس اداره ورزش و جوانان سرشت گفت: مسابقاتی در کشورهای خاص و بسیار رده پایین نسبت به کشورمان برگزار می شود که در چارچوب فدراسیون های ورزشی نبوده و بیشتر جنبه گردشگری ورزشی دارد و تنها هدف آنها درآمدزایی برای افراد سودجو بوده که از احساسات پاک ورزشکاران ما سوء استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، "کمال بیدخ" روز سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ووشوی شهرستان، با توصیه به خانواده ها گفت: سعی کنید هر مسابقه ای که فرزندان شما به آن اعزام می شوند برای ضایع نشدن حق ورزشکاران، زیر نظراداره ورزش و جوانان و در چارچوب فدراسیون های ورزشی و یا هیات های ورزشی استان و شهرستان ها صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بُلفَت,

رییس اداره ورزش و جوانان سردشت اظهار کرد: گاها مسابقاتی در کشورهای خاص و بسیار رده پایین نسبت به کشورمان برگزار می شود که در چارچوب فدراسیون های ورزشی نبوده و بیشتر جنبه گردشگری ورزشی دارد و تنها هدف آنها درآمدزایی برای افراد سودجو بوده که از احساسات پاک ورزشکاران ما سوء استفاده می کنند.

,

وی افزود: این اشخاص با عناوین کاذبی که در این مسابقات برای ورزشکاران فراهم می کنند، سعی در گمراه نمودن آنها دارند که وظیفه ما و خانواده ها این است که نسبت به این مسایل هوشیارانه تر عمل کنیم.

,

بیدخ با اشاره به اینکه اعزام تیم ووشوی شهرستان به مسابقات کشوری در اصفهان در چارچوب فدراسیون و هیدات ها بوده است نسبت به ورزشکاران دیگر بیان کرد: در توانایی ورزشکارانمان هیچ شکی نیست و ورزشکاران بزرگ ما نیز باید در حفظ جایگاه و شان خود و همچنین به خاطر الگو بودن برای فرزندانمان حاضر به وارد شدن به هرگونه میادینی نباشند.

,

عضو شورای اسلامی شهر سردشت نیز در این مراسم گفت: ورزش های رزمی اخلاق را سرلوحه امورات خود قرار داده و به شکلی که با روح ورزشکاران این رشته ورزشی عجین شده باشد افتاده تر هستند.

,

داود نباتی با ابراز تاسف از نابودی برخی رشته های ورزشی در شهرستان گفت: متاسفانه فضای مجازی و لیگ های دنیا توجه ورزشکاران ما را به سمت و سویی خاص جلب کرده اند و از تنوع رشته های ورزشی شهرستان طی سالیان متمادی کم شده است.

,

این مربی ووشوی شهرستان از ورزش و حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن های ورزشی به عنوان ظرفیتی برای مقابله با انواع آسیب های اجتماعی در جامعه نام برد و گفت: با سرخوردگی های اقتصادی که امروزه در جامعه وجود دارد اگر حضور فرزندانمان را در مکان های ورزشی شاهد نباشیم در جایی دیگر و منجر به افسوس و پشیمانی می شود.

,

اجرای حرکات نمایشی در بخش های اجرای فرم و مبارزات آزاد، و همچنین تجلیل از مدال آوران ووشوی شهرستان از جمله برنامه های این مراسم بود.

,

بر اساس گزارش بُلفَت، گروهی از ورزشکاران ووشوی سردشت با شرکت در مسابقات کشوری "قهرمان شائولین سرخ" که در شهر اصفهان برگزار شد مدال های رنگارنگی را کسب کردند.

,

تیم ووشوی شهرستان سردشت در این بخش از رقابت ها در دو بخش تالو(اجرای فرم) و ساندا (مبارزات آزاد) شرکت کرد.

,

در اجرای فرم تای چی (شمشیر و فرم دست خالی) 4 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز را کسب کرد و در بخش ساندا نیز موفق به دریافت یک مدال برنز شدند.

,

تیم سردشت در رده های نونهالان، جوانان و بزرگسالان در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه