اخبار داغ

کمپین سعودی ها با هشتک # تطبیع_الفیصل_لا_یمثلنا:

عادی سازی روابط با اسرائیل توسط ترکی فیصل خواسته ما نیست

عادی سازی روابط با اسرائیل توسط ترکی فیصل خواسته ما نیست
فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عربستان سعودی ، با ایجاد هشتک # تطبیع_الفیصل_لا_یمثلنا ر ، به روند عادی سازی روابط عربی- صهیونیستی که توسط رئیس اسبق دستگاه اطلاعات رژیم سعودی، سعود فیصل ، دنبال می شود، اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عربستان سعودی ، با ایجاد هشتک # تطبیع_الفیصل_لا_یمثلنا ر ، به روند عادی سازی روابط عربی- صهیونیستی که توسط رئیس اسبق دستگاه اطلاعات رژیم سعودی، سعود فیصل ، دنبال می شود و نیز دیدار اخیر ترکی فیصل با وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی تسیبی لیونی، که چند روز پیش در سویس انجام شد، اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,



این کمپین اعتراضی توسط جنبش قطع رابطه با اسرائیل در خلیج فارس انجام شد، این جنبش از فعالان شبکه های اجتماعی خواست تا در راستای خنثی سازی طرح های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، که ترکی فیصل آن را پیگیری می کند،حضور خود را در کمپین های تحریم اسرائیل بیشتر کنند.

,
,
,


این کمپین در سایت اینترنتی خود نوشت: مایه نگرانی مضاعف است که نادیده گرفتن آشکار قطع روابط با دشمن صهیونیستی، اولین اقدام ترکی فیصل و سایرین در این رابطه نیست؛ بلکه این دیدار در جزئی از سلسله دیدارهای دوستانه ای است که ترکی فیصل با مقامات اسرائیلی داشته است.

,
,


این جنبش می افزاید: به نظر می رسد چنین دیدار هایی زمینه چینه، برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تلاش برای تحمیل چنین امری به ملت های مسلمان است.

,
,


وزیر خارجه اسرائیل روز جمعه با انتشار عکسی از خودبه اتفاق ترکی الفیصل تصریح کرد: این عکس مربوط به نشستی چند جانبه در حاشیه کنفرانس داوس است که علاوه بر ترکی فیصل، وزیر خارجه اردن و رئیس بانک سرمایه فلسطین نیز در آن حضور داشته اند.

,
,

منبع: المیادین

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه