اخبار داغ

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی از آغاز موج جدید اعزام راهیان نور دانش آموزی خبر داد؛

تاکنون 5500 نفر از دانش اموزان استان چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نموده اند

تاکنون 5500 نفر از دانش اموزان استان چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نموده اند
مدیر مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از آغاز اعزام دوباره کاروان راهیان نور دانش آموزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی  با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 5500 نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند افزود با آغاز موج جدید اعزام ها،  کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران از شهرستان لردگان به استعداد 300 نفر به مدت 3 روز عازم مناطق عملیاتی جنوب خوزستان شدند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
 
,
 وی گفت : این کاروان از یادمانهای اروند،شلمچه،فتح المبین و معراج الشهدا اهواز بازدید واز نزدیک با حماسه های رزمندگان در طول 8سال دفاع مقدس اشناو عهد ومیثاقی دوباره را با ارمانهای امام راحل مقام معظم رهبری وشهدای گرانقدر می بندند. این دانش آموزان با شعار هردانش اموز یک سرباز ولایت با  شور اشتیاقی مثال زدنی عازم مناطق عملیاتی شدند.
,
 
,
 
,
مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه اسلام  در پایان با اشاره به طرح مهر درخشان رضوی(شمس الشموس)  که با همکاری سپاه و آستان قدس رضوی در حال اجرا می باشد افزود در این طرح 2500 نفر از افرادی که تاکنون به دلیل مشکلات مالی توفیق زیارت حرم مطهر رضا علیه السلام را نداشتند با همکاری نواحی مقاومت،کمیته امداد و بهزیستی به مشهد مقدس اعزام شده اند.
,
 
,
امیدواریم در دو ماه پایانی سال نیز 1000 نفر از مشتاقان حضرت را به وصل حرم مطهر علی بن موسی الرضا برسانیم.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه