اخبار داغ

استاد دانشگاه و کارشناس ورزشی:

ورزش زیبایی پوست را به ارمغان می آورد

ورزش زیبایی پوست را به ارمغان می آورد
دکتر محمدعلی قره استاد دانشگاه و کارشناس ورزشی گفت: افراد با ورزش روزانه علاوه براینکه به نیاز حرکتی بدن خود پاسخ می دهند از پوست شاداب تری برخوردار خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قره کارشناس ورزشی در گفتگو با خبرنگار کرج رسانه گفت: همه افراد باید روزانه با ورزش کردن به نیاز حرکای بدن خود پاسخ بدهند و در این میان نباید بهانه هایی از جمله کمبود وقت و سردی هوا را برای خود بتراشند بلکه ورزش وقت ساز است و در بدن گرما ایجاد کرده و موجب گرمای خون در بدن شده و چون دمای بدن 37 درجه است خون به زیر پوست رفته تا گرمای بدن را رفع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی ادامه داد: براثر این فعل و انفعالات در نتیجه در زیر پوست خون رسانی شده و مقدار زیادی مواد زائد بدن دفع  و پوست انعطاف لازم را پیدا کرده  و دچار چروکیدگی و پیری زودرس نخواهد شد و افراد می توانند  زمان جوانی پوست خود را افزایش دهند.

,


این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه هر فرد روزانه باید حداقل نیم ساعت ورزش کند گفت: این برنامه نیم ساعته شامل 5 بخش است که در بخش ابتدایی با  پیاده روی نرم بدن را گرم می کنیم ، بخش دوم که 4 دقیقه است انجام حرکات کششی بطوری که بدن به آستانه درد برسد، بخش  سوم 8دقیقه است که هر یک ازمفاصل هشت گانه از جمله گردن، شانه ها، آرنج، مچ های دست، ستون فقرات، لگن، زانو و مچ های پا باید1 دقیقه نرمش داده شود.

,
,

قره ادامه داد:بخش چهارم که در واقع طولانی ترین مدت را دارد و 12 دقیقه است افراد  می توانند پیاده روی تند انجام دهند یا نرم بدوند و بخش پایانی 3 دقیقه ای که راه می روند تا ضربات قلب پایین بیاید و بعد حرکات کششی که به آستانه درد نرسد و در نهایت انقباض عضلات تا خون جمع شده در پاها به قسمت بالاتنه برگردد و با این روش افراد می توانند در بوستانها و پارکها علاوه بر ورزش شادابی را در روحیه خود افزایش دهند.

,

وی در پایان گفت: ورزش روزانه برای همه افراد توصیه شده و می توان با ورزش علاوه بر داشتن بدنی سالم پوست زیبایی داشت و از عمل های جراحی که عوارض بسیاری دارد خودداری کرد.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه