اخبار داغ

یادداشت؛

دیوار مهربانی خراب شد؛ اما مهربانی زنده است

دیوار مهربانی خراب شد؛ اما مهربانی زنده است
از برف و باران و آفتاب گرفته تا حضور سودجویان، سرانجام دیوار مهربانی را خراب کرد؛ اما باید دانست مهربانی همچنان زنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، دیوار مهربانی پدیده جالبی اجتماعی بود؛ که سال گذشته؛ در دوران تعطیلی سفارت عربستان در فضای مجازی و سپس در فضای واقعی خود را نشان داد و به سرعت در اکثر شهرهای کشور گسترش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , درگزخبر, ، دیوار مهربانی پدیده جالبی اجتماعی بود؛ که سال گذشته؛ در دوران تعطیلی سفارت عربستان در فضای مجازی و سپس در فضای واقعی خود را نشان داد و به سرعت در اکثر شهرهای کشور گسترش یافت.,

در ایام شوق این پدیده اجتماعی که اقشار مختلف جامعه را به خود درگیر نموده بود و هر فردی در آن زمان سعی داشت؛ با نشر تصاویری از دیوارهای مهربانی در فضای مجازی، مشوق این پدیده اجتماعی در فضای واقعی شهر خود باشد؛ دیوار مهربانی به خاطر نبود برنامه خاصی، آینده مبهمی را در پیش گرفت.

,

به خاطر در نظر نگرفتن عوامل زیر ساختی، دیوار مهربانی، رفته رفته نامهربان شد؛ چراکه نامهربانی‌های زیادی را دید؛ از برف و باران و آفتاب گرفته تا حضور سودجویان نگذاشت این پدیده اجتماعی به سر منزل مقصود خود برسد و حتی نتوانست جشن یک سالگی خود را ببیند.

,

با نگاهی به دیوارهای خالی مهربانی در سطح هر شهری، به راحتی مشاهده می‌شود که آنها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ اما باید دانست مهربانی هیچ‌گاه تمام نمی‌شود و هر فرد مهربانی با مراجعه به موسسات خیریه، پرداخت قسمتی از مخارج جهزیه جوانان، تصویه‌حساب بدهی همسایه آبرومند و حتی یک دیدار ساده از سالمندان شهر می‌تواند مهربانی را زنده نگه دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه