اخبار داغ

شاکری خبر داد؛

حمایت جبهه تحول‌خواهان از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»/ دیدار گروه 7 نفره جمعیت جانبازان با نمایندگان جبهه مردمی

حمایت جبهه تحول‌خواهان از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»/ دیدار گروه 7 نفره جمعیت جانبازان با نمایندگان جبهه مردمی
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن اعلام حمایت جبهه تحول‌خواهان از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، گفت: اخیراً یک گروه 7 نفره منتحب از جمعیت جانبازان با نمایندگان جبهه مردمی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از دیدار یک گروه 7 نفره از اعضای جمعیت جانبازان با نمایندگان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ما در جلسه اخیری که با نمایندگان جبهه مردمی داشتیم، حمایت خود را از این جبهه اعلام کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاکری همچنین از برگزاری جلسه جبهه تحول‌خواهان خبر داد و گفت: در این نشست که چهار تشکل جانبازان، ایثارگران، رهپویان و خدمت‌گزاران حضور داشتند، حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند و پرسش‌های متعددی در این نشست مطرح و درباره آنها بحث شد.

,

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: در این جلسه ما مدل رسیدن به کاندیدای واحد را بررسی و درباره نکات آن بحث کردیم؛ هدف مجموعه‌ها و نیروهای انقلابی این است که به یک کاندیدا برسند و از این رو مدل ارائه شده از سوی جبهه مردمی موردپسند است.

,

شاکری یادآور شد: البته برای اینکه کارایی این جبهه بیشتر شود، این موضوعات مطرح‌شده نیازمند جلسات متعدد و مباحثه بیشتری است.

,

وی مدل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را یک پدیده نو و بی‌بدیل دانست و افزود: ما در دوره‌های قبل این مدل را تجربه نکرده بودیم و نیروهای انقلاب درگذشته یا چند کاندیدا و یا ترکیبی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را معرفی می‌کردند،‌ اما مدل جبهه مردمی نیروهای انقلاب کاملاً متکی به اقشار مختلف مردم است.

,

شاکری با اشاره به مکانیزم مردمی این جبهه خاطرنشان کرد: کار به شیوه‌ای تعریف‌شده است که از کل استان‌ها و شهرستان‌ها نمایندگان آن‌ها حضور دارند و مجمع ملی نیز با حضور دو هزار نفر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه