اخبار داغ

فتوتیتر/

آملی‌لاریجانی: دستگاه‌ها به دور از فرافکنی و سیاسی کاری، ایمن‌سازی ساختمان‌ها را دنبال کنند

آملی‌لاریجانی: دستگاه‌ها به دور از فرافکنی و سیاسی کاری، ایمن‌سازی ساختمان‌ها را دنبال کنند
رئیس قوه‌قضائیه گفت: ایمن سازی، لوازم و راه های گوناگونی دارد و لازم است همه دستگاه ها با همکاری یکدیگر و مردم و بدون فرافکنی و سیاسی کاری، اجرایی شدن برنامه های مربوط به ایمن سازی ساختمان های مسکونی و تجاری را دنبال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان؛ آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، با تسلیت شهادت جمعی از آتش‌نشانان قهرمان در جریان حادثه پلاسکو تصریح کرد: ان‌شاءالله روح آتش‌نشانانی که با مجاهدت و ایثار در این حادثه به شهادت رسیدند با ارواح طیبه شهدا و ائمه اطهار(ع) محشور شود و برای بازماندگان آنان نیز از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

وی گفت: ایمن سازی، لوازم و راه های گوناگونی دارد و لازم است همه دستگاه ها با همکاری یکدیگر و مردم و بدون فرافکنی و سیاسی کاری، اجرایی شدن برنامه های مربوط به ایمن سازی ساختمان های مسکونی و تجاری را دنبال کنند.

,

آیت الله آملی لاریجانی با ابراز اینکه دستگاه قضایی صرفاً در چارچوب قوانین و مقررات می‌تواند عمل کند اظهار کرد: اینکه برخی تصور می‌کنند با پلمب یک ساختمان همه مشکلات حل می‌شود، تصور اشتباهی است. قطعاً راه حل معضل غیرایمن بودن ساختمان‌ها بستن راه کسب و کار مردم نیست. ایمن‌سازی، لوازم و راه‌های گوناگونی دارد و لازم است همه دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر و مردم و بدون فرافکنی و سیاسی‌کاری، اجرایی شدن برنامه‌های مربوط به ایمن‌سازی ساختمان‌های مسکونی و تجاری را دنبال کنند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه