اخبار داغ

همدردی دانش آموزان با آتش نشانان؛

زنگ فداکاری؛ مرهمی بر داغ ناسور مرگ رفیقان

زنگ فداکاری؛ مرهمی بر داغ ناسور مرگ رفیقان
دانش آموزان دبستان” حجر بن عدی”روستای چاهدشت جازموریان برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای آتش نشان با نواختن زنگ فداکاری و سکوت یک دقیقه ای ضمن عرض تسلیت شهادت قهرمانان آتش نشان،همدردی خود را با خانواده آتش نشانان حادثه پلاسکو اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از”رودبار ما“؛ ساعت ۷:۵۹ دقیقه صبح روز پنجشنبه هفته گذشته وقوع یک آتش سوزی مهیب و ناگهانی در ساختمان ۵۳ ساله پلاسکو و چند ساعت بعد حدود ۱۱:۳۰ صبح فرو ریختن تمام این ساختمان عظیم تجاری ۱۷ طبقه فعال در عرصه پوشاک،مردم ایران به ویژه تهران را در شوک و بهت و غم فرو برد و همه را عزادار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

اما  آنچه که در این آتش سوزی مهیب از همه نمایان تر است جان فشانی آتش نشانانی است که با مجاهدت مثال زدنی و از جان گذشتگی برای نجات مال و جان هم وطنان خود را به آتش سپردن و جان خود را از دست دادند.

,

معلمان و دانش آموزان دبستان” حجر بن عدی”روستای چاهدشت جازموریان برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای آتش نشان با نواختن زنگ فداکاری و سکوت یک دقیقه ای  ضمن عرض تسلیت شهادت قهرمانان آتش نشان، همدردی خود را با خانواده آتش نشانان حادثه پلاسکو اعلام و در پایان نقاشی های را کشیدند و تقدیم به آتش نشانان ایثارگر و قهرمان کردند.

,

, ,

همچنین روز گذشته دانش آموزان دبیرستان دخترانه رضوان با حضور در تنها ایستگاه آتش نشانی این شهرستان با خواندن فاتحه برای شادی روح شهدای این حادثه با همکاران شهدای آتش نشان حادثه تلخ ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه