اخبار داغ

فرماندار باشت در پاسخ به امام جمعه این شهر:

تکمیل مصلی باشت دغدغه همه مسئولان شهرستانی و استانی است

تکمیل مصلی باشت دغدغه همه مسئولان شهرستانی و استانی است
فرماندار باشت گفت: مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت مهم ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که تکمیل آن از دغدغه های همه مسئولان شهرستانی و استانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از باشت نیوز، سید مسعود حسینی گفت:  مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت یکی از مهم ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که تکمیل آن از دغدغه های مهم مسئولان شهرستانی و استانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز,

 

,

رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه، این مصلی در زمینی به مساحت بیش از 11 هزار متر و زیر بنای 1000 متردر حال ساخت است، افزود: مصلی امام خمینی (ره) باشت از تمامی مصلی هایی که همزمان در استان کلنگ زنی شده پیشرفت فیزیکی رضایت بخش تری دارد.

,

 

,

فرماندار باشت بیان کرد: از زمان کلنگ زنی این پروژه هر ساله اعتباراتی برای آن با توجه به ظرفیت اعتبارات کشوری و استانی لحاظ گردیده و در سال94 و 95 نیز اعتبار مناسبی برای این پروژه  در نظر گرفته شده است.

,

 

,

حسینی باشت با اشاره به سرکشی مسئولان استانی و کشوری از برخی پروژه ها در شهرستان افزود: در بازدید مقامات استانی و کشوری از پروژه ها در شهرستان امکان بازدید از تمامی پروژه ها وجود ندارد و با تعیین اولویت ها از برخی پروژه ها بویژه پروژه های ملی بازدید به عمل می آید.

,

 

,

مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت گفت: ملاک تامین اعتبار برای پروژه ها تیم کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه و سپس کمیته برنامه ریزی شهرستان است که بر اساس اهمیت این پروژه و تاکید در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد که با تاکید استاندار محترم مبلغ یک میلیارد ریال دیگر به اعتبار این پروژه افزوده شد و جمعا مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پروژه فوق تنها در سال 95 بود.

,

 

,

رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان باشت با اشاره به روند تخصیص اعتبار برای پروژه های عمرانی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای تمامی پروژه ها بر اساس وضعیت تامین اعتبار کشوری و استانی در نظر گرفته می شود که برای پروژه ها ی شهرستان و این پروژه 48 درصد از محل نفت و مابقی از تملک دارایی و ماده 180 استانی تامین اعتبار در نظر گرفته شد و برای هیچ پروژه ای قبل از ماه گذشته تخصیصی لحاظ نشده و تمام تخصیص ها مربوط به ماه گذشته است و لازم است که دستگاه اجرایی پروژه فوق که بسیج سازندگی استان می باشد جهت دریافت اعتبار تخصیص داده شده اقدام نماید.

,

 

,

گفتنی است، حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت در حطبه های این هفته این شهر خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته بود: شما از بیمارستان بازدید داشته اید که هم از شما،نماینده محترم و پیمانکار پروژه تشکر میکنیم بخاطر پیشرفت سریع آن و از این بابت خیلی خوشحال هستیم،ولی یک پروژه دیگر هم در این شهرستان به اسم مصلی نماز جمعه است،اگر یادتان رفته میخواهم یادتان بیاورم ،یاهم شاید مسئولین فراموش کرده اند،انسان تا کی میتواند خوش بین باشد و مسائل را خوش بینانه ببیند.

,

 

,

امام جمعه باشت اظهار کرد:شما استاندار نظام جمهوری اسلامی،یک فرد مسلمان و شیعه هستید،مصلی محل اقامه نماز مردم است،این هم یک پروژه است،چرا به آن سر نمی زنید؟؟شما اشتباه میکنید این پروژه مال عبودی نیست،این پروژه مال مردم باشت و عمومی است.

,

 

,

وی افزود؛پروژه ای ۸۰درصد پیشرفت داشته است،و شعار شما این بوده که پروژه هایی که ۶۰-۷۰درصد پیشرفت دارند باید تکمیل شوند،از مسئول بسیج سازندگی استان گزارش گرفته ام،از بهمن سال۹۴تا کنون حتی یک ریال بودجه برای تکمیل مصلی نداده اید.

,

 

,

مصلی نماز جمعه برای مردم است و وظیفه شما است آن را تکمیل کنید

,

 

,

عبودی اظهار کرد: چون شما با امام جمعه خوب نیستید پروژه مردم را زمین میگذارید، ولی برادر من ما دشمنی شخصی باهم نداریم، مصلی نماز جمعه برای مردم است و وظیفه شمااست آن را تکمیل کنید،بنده حرفم را رک میزنم و ترسی از کسی ندارم.

,

 

,

امام جمعه باشت گفت: اگر شما بخشی از هزینه کرایه اتوبوس هایی که برای جمع کردن مسئولان کردید برای استقبال از رئیس جمهور آن را خرج مصلی ها میکردید خیلی از آن ها الان تکمیل بودند.این بی تفاوتی ها تا کی ادامه دارد،ما حرف زیاد داریم ولی حرمت نگه میداریم.

,

 

,

وی افزود: شما به گلزار شهدا رفتید ولی باید تفکر شهدا را در پیش بگیرید تفکر شهدا نماز بوده است، مصلی نماز جمعه را باید بسازید و وظیفه تان هم است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه