اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

ادای احترام کودکان سهندی به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو+تصاویر

ادای احترام کودکان سهندی به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو+تصاویر
اعضای کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهر جدید سهند با آتش نشانان ابراز همدردی کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،به منظور ادای احترام و ابراز همدردی با آتش نشانان حادثه پلاسکو اعضای کانون های دانش آموزی وغنچه های مدرسه منصوره شهر جدید سهند، جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو به اتفاق رئیس جمعیت هلال احمر اسکو با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهر جدیدسهند با آتش نشانان و همکاران آن ها ابراز همدردی کرده و شهادت آتش نشانان را  تسلیت گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

در این برنامه کودکان ضمن اجرای سرود و برنامه هایی متنوع  با اهدا شاخه های گل یاد و خاطره آتش نشانان شهید را گرامی داشتند.

,

مسئولین شهرستان اسکو نیز در این مراسم با قرائت فاتحه، به شهدای آتش نشان ادای احترام کردند.

,

در این دیدار روشنی شهردار شهر جدید سهند و تعدادی از اعضای شورای شهر نیز به اتفاق اعضای هلال احمر از ابراز تسلیت جمعیت هلال احمر شهرستان  و اعضای آن تقدیر کرد.

,

گفتنی است ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی روز پنجشنبه سی دی ماه دچار حریق شد و حدود ساعت ۱۱:۳۰ ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال خاموش کردن آتش بودند، به شهادت رسیدند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه