اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد:

اجرای 200 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب

اجرای 200 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اجرای 200 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، بصیرتی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در  گفتگو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر، با تاکید بر لزوم گرامیداشت باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر در سطح شهرستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران، گفتمان جدیدی را مبتنی بر دین به دنیا معرفی کرد و ابهت دروغین غرب و شرق را شکست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی در سطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برگزار می شود، اظهار کرد: در مجموع بیش از 200 برنامه برنامه فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، بصیرتی و ورزشی به این مناسبت در میاندوآب برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: نواختن زنگ انقلاب، یادواره شهدا، نشست های سیاسی، فرهنگی و بصیرتی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجدید میثاق با شهیدان، خدمات درمانی و پزشکی، همایش های مختلف و مسابقات ورزشی  از جمله برنامه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی هستند که در میاندوآب اجرا می شوند.

,

مولودی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن نیز همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار می شود، تصریح کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته مردم با حضور پرشور در مراسمات دهه فجر و  راهپیمایی  22بهمن مردم مشت محکمی بردهان دشمنان زده و این روز را به روز یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل می‌کنند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه