اخبار داغ

در آستانه دهه فجر؛

مسابقه فرهنگی ثقلین در فریمان برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی ثقلین در فریمان برگزار می‌شود
مدیر اجرایی طرح ثقلین شهرستان فریمان گفت: طرح «ثقلین» شهرستان فریمان، کار خود را با محوریت قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از شهریور‌ماه 94 شروع به کار کرد و به زودی مرحله چهارم این طرح اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن شهیری‌پارسا، مدیر اجرایی طرح ثقلین شهرستان فریمان صبح امروز در گفتگو با خبرفریمان اظهارکرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کار فرهنگی خودجوش و مردمی و توصیه به جوانان در این زمینه، طرح «ثقلین» شهرستان فریمان،کار خود را با محوریت قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از شهریور‌ماه 94  با همکاری مردم و برخی مسئولان فریمان شروع‌کرد.



شهیری پارسا در ادامه افزود: با تلاش و پشتکار جوانان و علاق‌مندان، این حرکت فرهنگی توانست مخاطبان بسیاری را در مرحله اول به خود جلب‌کند به طوری که با استقبال 700 نفری مردم فریمان در سال گذشته برگزارشد.



وی درباره نحوه برگزاری این طرح گفت: مجموعه سوالاتی از قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه توزیع می‌شود و مدت زمانی مشخصی را برای پاسخ به سوالات اعلام می‌شود که شرکت‌کنندگان در نهایت، دفترچه سوالات را به دفاتر و مراکز پیش‌بینی‌شده تحویل می‌دهند.



شهیری اظهارداشت: به یاری خدا و حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع)، توانستیم مرحله دوم طرح ثقلین را در اربیهشت ماه امسال با شرکت هزار و 800 نفر از مردم شریف فریمان برگزار‌کنیم که این استقبال به نوبه خود کم‌نظیر بود.



وی با بیان این که با گسترش این حرکت فرهنگی و کمک‌های مردمی و مسئولان، مرحله سوم این مسابقه بزرگ فرهنگی، آبان ماه امسال با شرکت کنندگان دو هزار نفری مردم برگزارشد، تصریح‌کرد: هم اکنون در حال آماده‌سازی برگزاری مرحله چهارم این طرح در شهرستان فریمان هستیم.




مدیر اجرایی طرح ثقلین شهرستان فریمان خاطرنشان کرد: با شرکت خوب مردم، این مسابقه فرهنگی در شهرهای فرهادگرد و قلندر‌آباد به‌صورت مستقل اجراشد که با یاری خدا، 7 بهمن ماه جاری قرعه‌کشی مرحله اول این مسابقه فرهنگی را با تعداد شرکت کننده هزار و 500 نفر در شهر فرهادگرد برگزار خواهیم‌کرد.



شهیری‌پارسا در پایان با بیان این‌که کتاب‌های قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسد، یادآورشد: در هر مرحله چندین کمک هزینه سفر به کربلای معلی، قم و جمکران و ده‌ها جوایز نفیس دیگر با همکاری مردم و خیران شهرستان به نفرات برتر اهدامی‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان, شروع‌کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه