اخبار داغ

بیش از ۵۴ درصد مردم سیستان عملکرد نمایندگان سیستان در مجلس شورای اسلامی را بسیار ضعیف اعلام کردند

بیش از ۵۴ درصد مردم سیستان عملکرد نمایندگان سیستان در مجلس شورای اسلامی را بسیار ضعیف اعلام کردند
طبق نظرسنجی که روز گذشته در پایگاه خبری اوشیدا درج شد ۵۴/۸ درصد از شرکت کنندگان گزینه بسیار ضعیف را برای عملکرد نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اوشیدا؛ روز گذشته نظرسنجی پایگاه خبری اوشیدا مبنی بر اینکه چقدر از عملکرد نمایندگان سیستان در مجلس با توجه به وعده های انتخاباتی آنان رضایت دارید بر روی سایت قرار گرفت که در این راستا ۹۴۸ تن در آن شرکت کردند.

طبق نتایج این نظرسنجی ۵۴/۸ درصد از شرکت کنندگان گزینه بسیار ضعیف، ۶/۲ درصد ضعیف، ۱/۳ درصد متوسط، ۴/۴ درصد خوب و ۳۳/۱ بسیار خوب را انتخاب کردند.

مردم سیستان به امید تحول و بازگشت به روزهای خوش به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی رای دادند تا از این طریق عمران و آبادانی به منطقه بازگردد.

تصویب منطقه آزاد، اختصاص بخشی از درآمد مرز میلک به عمران شهر، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، بازگشایی مرز، تجارت چمدانی، پاس مرزی، تامین حق آبه تالاب هامون، مبارزه با ریزگردها، ساماندهی آثار باستانی تنها بخشی از مطالبات مردم سیستان بوده که با دادن رای به نمایندگان خود انتظار تحقق آن ها را داشته اند.

طبق عقیده مردم سیستان، نمایندگان به هیچ کدام از وعده های انتخاباتی شیرین و جذابی که به مردم داده اند عمل نکرده اند و در این راستا انتظار دارند آنان در مدت باقیمانده توجه بیشتری به عمران و آبادانی منطقه داشته باشند.

به امید روزی که فقر، بیکاری و محرومیت از چهره منطقه رخت بسته و کوچ کردگان از سیستان دوباره بازگردند تا شادی بار دیگر رنگ گرفته و ناامیدی ها بار سفر ببندد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه