اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با آناج مطرح کرد؛

اتحاد بین مسئولین مطالبه جدی مردم است/ مسئله‌ی اشتغال جوانان باید در اولویت باشد

اتحاد بین مسئولین مطالبه جدی مردم است/ مسئله‌ی اشتغال جوانان باید در اولویت باشد
حجت‌الاسلام شبستری گفت: مسئله‌ی اتحاد بین نمایندگان و مسئولین استانی یک مطالبه‌ی جدی و واقعی مردم است که باید اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با خبرنگار آناج اظهار داشت: قانون‌‌گذاری و رسیدگی به نحوه‌ی اجرای آن از اصلی‌ترین وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و بدنبال آن رسیدگی به مشکلات مردم در استان از اولویت‌های بعدی می‌‌باشد که باید در این زمینه بین نمایندگان و مسئولین استان یک اتحاد و همدلی وجود داشته باشد چرا که این امر مورد توجه مردم قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: اتحاد مسئولین و ارتباط بیشتر آنها با یکدیگر و مسئولین استانی به خصوص با نماینده ولی فقیه در استان می‌تواند بر وقوف بیشتر بر مشکلات و مشارکت و تشریک مساعی برای حل مشکلات و معظلات موثر باشد.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اشتغال، رکود، تورم  از اصلی‌ترین معظلات و مشکلات جامعه‌ی کنونی است و طبعا هر چقدر اتحاد و هماهنگی بیشتر باشد در پیشبرد کارها و حل مشکلات ملی و استانی موثر خواهد بود.

,

شبستری خاطرنشان کرد: مسئله‌ی بعدی جامعه، مسئله‌ی ازدواج جوانان و بالا رفتن سن ازدواج در جامعه می‌باشد که باید یک فرهنگ سازی مناسب به کمک مسئولین فرهنگی در جامعه صورت گیرد.

,

این استاد علوم دینی تاکید داشت: کارهای فرهنگی و اجرای آنها و فرهنگ سازی بر عهده‌ی مسئولین فرهنگی و کارهایی از قبیل تسهیل امور ازدواج، دادان وام، در اولویت قراردادن استخدام متاهلین و عواملی از این قبیل می‌تواند توسط مسئولین اجرایی استان انجام شود تا کمکی برای حل این مسئله در جامعه باشد.

,

وی در پایان اذعان داشت: مسئولین و نمایندگان استان هم باید خواسته‌ی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی را اجابت کنند و با جلسات متعدد و اتحاد و همفکری گامی موثر را در جهت رفع مشکلات استان بردارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه